op 25-06-2025 11:05 AM - laatst bewerkt op 26-06-2025 01:15 PM door Ajay-A
Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren de nieuwe telefoon binnen en toen ik bezig was apps te installeren heb ik denk ik de zijtoets aangeraakt en daarna kon ik het niet meer openen met het patroon dat ik heb ingesteld. Krijg steeds de melding verkeerd patroon (wat echt niet klopt, weet zeker dat het het juiste is). Ik wil de stappen hierboven uitvoeren maar ik kan de telefoon niet eens uitzetten. Krijg de melding over 4 uur, teveel inlogpogingen. Hoe nu verder ???? Ik kan niks.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-06-2025 01:22 PM
Hallo @Angela109,
Bedankt voor jouw melding hierover. Dat is inderdaad erg bijzonder en ik kan me voorstellen ook erg vervelend. Wanneer je de aan/uit knop en de volume omlaag knop ingedrukt houdt lukt het dan wel om jouw toestel uit te schakelen?
Zo ja, dan kan je proberen een reset uit te voeren via het Recovery menu. je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan een computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe data/factory reset'' en het volgen van de stappen selecteer 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
op 26-06-2025 01:22 PM
Hallo @Angela109,
Bedankt voor jouw melding hierover. Dat is inderdaad erg bijzonder en ik kan me voorstellen ook erg vervelend. Wanneer je de aan/uit knop en de volume omlaag knop ingedrukt houdt lukt het dan wel om jouw toestel uit te schakelen?
Zo ja, dan kan je proberen een reset uit te voeren via het Recovery menu. je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan een computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe data/factory reset'' en het volgen van de stappen selecteer 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay