Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Galaxy A Series

Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

Tieme1998
Journeyman
Opties

A51 nu 2.5 jaar oud. Altijd goed gedaan. Nu sinds een paar dagen flinke kuren. Hij is op dit moment amper tot niet te gebruiken. Begin met paar x bevriezen en uitvallen. Hij is volledig geüpdatet.

Nu continu vast lopen en opnieuw opstarten. Vaak blijft hij steeds opnieuw opstarten in het zwarte scherm met logo. Soms komt hij verder, tm het pincodescherm of iets verder. Daarna start hij zichzelf weer opnieuw op.

Enigste waar hij nog een beetje langere tijd aan blijft is in de veilige modus. Maar ja, dan kan je er nog weinig mee...

Zodra ik de veilige modus uitzet dan valt de telefoon ook binnen 2 seconden uit en begint weer met zn opstartriedeltje. Erg frustrerend 😣 

Vanavond deed hij het wonderbaarlijk lang goed in de gewone modus. Uren kon ik scrollen. En ineens is het weer bal en valt hij uit en begint hij aan zn opstartriedeltje. Iemand een idee wat te doen? 

Recente gedownloade apps al verwijderd. Appstore heeft geen updates 

0 Likes
Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp