Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoi...twee vragen :

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2023 06:08 PM)
243 Weergaven
Lupak
Journeyman
Opties
Heb een A53: de selfies zijn echt gelig van kleur. Ook als ik videobel zie ik er gelig uit en oogt een witte muur achter mij grauw.. Hoe kan ik dit veranderen??

Andere vraag: als ik een video oproep krijg via WhatsApp dan hoor ik de oproep, maar zie het niet in beeld
 Ergens bovenin op mijn scherm zie ik (temidden allerlei andere zaken) een kleine videocamera icoon waar ik op moet drukken om de video oproep te beantwoorden.. Soms bem ik dan al te laat met opnemen.
... hoe krijg ik de video (ook spraak) oproep meteen GROOT in beeld te zien? Was bij mijn vorige samsung (S8+) wel zo....

0 Likes
7 Antwoorden
Lupak
Journeyman
Opties
Hoi. Ik heb sinds kort een samsung A53. Echter hij maakt gelige selfies en ook als ik videobel met iemand zie ik er gelig uit en is ook een witte muur achter mij grauw van kleur... Ik heb zelf niets met camera instellingen gedaan. Wat kan ik doen ?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Goedeavond.

Controleer in Instellingen > Meldingen > App-meldingen > WhatsApp of de twee meldingstypen zijn ingeschakeld. Als ze zijn uitgeschakeld, hoort u over het algemeen alleen het oproepgeluid en geen melding.

Screenshot_20230114_190903_Settings.jpg

Lupak
Journeyman
Opties
Dank ...stomden niet aan .. Ga ik nu doen. Ik word straks gebeld en laat weten of het gelukt is
Lupak
Journeyman
Opties
Als ik camera reset , gebeurt er dan niks met mijn foto's ofzo.? Ben altijd bang dat ik na reset war kwijt ben....
0 Likes
Lupak
Journeyman
Opties
Hallo. .ik wlde net camera resetten, maar er wordt gevraagd of ik de opslaglocatie wil wijzigen van interne opslag naar sd-kaart. Als ik op annuleren (ipv wijzigen) druk , kom ik niet verder.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Lupak, wellicht stel je deze vraag niet helemaal in het juiste topic maar ervaar je dit in de reguliere Camera app? Reset dan in ieder geval de instellingen eens via het tandwiel. 

Groeten, 

Joey

Lupak
Journeyman
Opties
Hoi Joey Ja, ik ervaar dit n de reguliere camera app? Alleen bij selfies en videobellen doet dit zich voor. Heb inmiddels gereset en lijkt beter......
0 Likes