op 14-01-2023 11:20 AM
Voorop gesteld, ik ben zeer tevreden over mijn Galaxy A33. Doet wat id moet doen, fijn formaat. Alleen sinds de update naar Android 13 heb ik dagelijks problemen met Bluetooth verbindingen. Al mijn devices koppelen om de zoveel tijd gewoon niet meer. Mn galaxy watch bijvoorbeeld is altijd aan en meestal ook wel in de buurt vanmiddag telefoon. Maar als ik een tijdje te ver uit de buurt ben geweest is de verbinding verbroken die komt dan ook niet meer terug. Enige remedie is dan om de telefoon opnieuw op te starten. Hetzelfde doet zich voor met mn bluetooth headsets en speakers.
Ook kan ik op die momenten geen nieuwe device toevoegen, omdat de telefoon niet wil scannen naar nieuwe apparaten. De scan button is zichtbaar, maar er gebeurt dan niets wanneer ik daar op druk. Ook dit probleem is na opnieuw opstarten wel weer opgelost.
Inmiddels vind ik het behoorlijk irritant worden. Bij-effect wat vermoedelijk ook hier mee te maken heeft, is dat ik sommige horloge apps ook regelmatig opnieuw moet installeren, omdat deze de telefoon niet meer kunnen vinden.
Iemand bekend met deze problemen? Op Google zijn genoeg opties te vinden, maar dat zijn zaken die ik allemaal al heb geprobeerd en min of meer op hetzelfde neer komen. Alleen cachet wissen van de bluetooth app is me nog niet gelukt. Die heb ik wel gevonden, maar kan ik niet legen.
op 15-01-2023 10:34 AM
op 15-01-2023 12:31 PM
op 15-01-2023 12:50 PM
op 15-01-2023 03:06 PM
op 15-01-2023 03:15 PM
op 18-01-2023 12:57 PM
Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.
op 26-01-2023 12:20 AM
Ik heb hem net nieuw en kreeg gelijk een update en heb er last van. Ik zet hem met een routine automatisch 's nachts even op vliegtuig modus en dan weer uit. Dan heb ik er minder last van. Ik hoef hem niet helemaal te herstarten, enkel in vliegtuigmodus zetten en dan weer eruit halen is voldoende, maar wel irritant. Factory reset is lastig omdat ik net alles voor Duo Mobile 2FA bedrijfsmatig heb geregeld. Dat moet altijd opnieuw geactiveerd worden, ondanks de backups...
Ik hoop dat er een update voor komt.
op 26-01-2023 11:58 AM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
op 29-01-2023 01:32 PM