Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Externe microfoon aansluiten Samsung A54

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2024 02:28 PM)
1386 Weergaven
Toob5
First Poster
Opties
Hoi hoi,

Ik heb voor video en podcast opnames een draadloos microfoonsetje gekocht. Hier zit dus een receiver (ontvanger) en twee microfoontjes in. Om de receiver te verbinden met mijn telefoon (A54) moet ik hem met de usb c kabel verbinden. Dit heb ik natuurlijk braaf gedaan, maar geen enkel geluid werd opgenomen via mijn draadloze microfoontjes. De telefoon nam wel op met zijn eigen microfoon. Weet iemand een oplossing zodat ik gewoon kan opnemen met mijn nieuwe microfoontjes???
0 Likes
9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Toob5 ,

Bedankt voor jouw bericht. Van welke merk is de microfoonsetje?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Toob5
First Poster
Opties
Het merk is Easypix. De microfoontjes heten Mystudio wireless MIC duo
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Toob5,

Gebruik je de originele USB-C kabel, zie of hoor je een melding op jouw A54 wanneer je erop het aansluit en is het toestel helemaal up-to-date? 

Community Manager
0 Likes
Toob5
First Poster
Opties
Het toestel is helemaal up to date. Ik gebruik de usb c kabel die meegeleverd is met de microfoontjes. Ik krijg als ik hem aansluit wel een melding dat er een usb apparaat is verbonden, maar als ik hier vervolgens op druk kan ik verder niks doen. Ook als ik het geluid opneem gaat dit nog steeds via de microfoon van mijn telefoon
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Toob5,

Welke App gebruik je voor het opnemen en staat die ingesteld op de microfoon als Audio input apparaat?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Toob5
First Poster
Opties
Ik gebruik de samsung spraak recorder, dus de standaard app op je telefoon. Ik heb niet kunnen vinden of je daar een microfoon kunt instellen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_jQD4puF
First Poster
Opties

Hallo Ajay,

Ik heb hetzelfde probleem . Heb ook een samsung A54 en heb een boya M3 Lavelier met USB-C poort en geen geluid.....

Kan u mij daar ook meehelpen

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_jQD4puF,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw A54 ook helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes