Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A32 kan geen verbinding met WiFi netwerk maken

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2023 06:54 PM)
814 Weergaven
aaiwimwim
Explorer
Opties

Ik heb dat ook sinds een aantal dagen met mijn a32. Verbonden zonder internet. Als ik dan de WiFi uit doe, en weer aan dan is het weer goed. Ik heb.t niet alleen thuis

0 Likes
Spring naar oplossing
16 Antwoorden
aaiwimwim
Explorer
Opties
Het gaat nu Al 3 dagen goed. Ik had de app Ommetje er af gegooid. Misschien was dat de boosdoener
aaiwimwim
Explorer
Opties
Gisteren toch weer een keer hetzelfde. Tijdens Netflix kijken ineens weer "verbonden zonder internet "
0 Likes
aaiwimwim
Explorer
Opties
Netflix gaat dan wel verder maar ik kan het programma niet pauzeren of stoppen. Ik moet Netflix sluiten en de chromecast uitzetten en helemaal opnieuw beginnen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de instellingen van je router al eens met je provider na gekeken? En ervaar je dit ook als je een hotspot aanmaakt en je telefoon hiermee verbindt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
aaiwimwim
Explorer
Opties
Hi, de router heb ok nog niet gedaan omdat ik het probleem ook had als ik ergens anders was
Vwb Hotspot, geen idee hoe dat moet
Ik kan wel hutspot maken
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je gaat naar Instellingen > Verbindingen > Mobiele hotspot en tethering. Hier kan je de hotspot instellen. 

Ook hebben wij een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
aaiwimwim
Explorer
Opties
Bedankt
0 Likes