Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A32 kan geen verbinding met WiFi netwerk maken

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2023 06:54 PM)
813 Weergaven
aaiwimwim
Explorer
Opties

Ik heb dat ook sinds een aantal dagen met mijn a32. Verbonden zonder internet. Als ik dan de WiFi uit doe, en weer aan dan is het weer goed. Ik heb.t niet alleen thuis

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
aaiwimwim
Explorer
Opties
Hi Martijn bedankt. Ik weet niet of het iets hiermee te maken heeft,maar ik heb Intelligente WiFi aangezet( optie 2,3 en4) nu gaat het al een dag goed. Als het weer gebeurt ga ik de reset doen zoals aanbevolen. Gr. Arie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @aaiwimwim, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
aaiwimwim
Explorer
Opties
Hi Martijn bedankt. Ik weet niet of het iets hiermee te maken heeft,maar ik heb Intelligente WiFi aangezet( optie 2,3 en4) nu gaat het al een dag goed. Als het weer gebeurt ga ik de reset doen zoals aanbevolen. Gr. Arie
aaiwimwim
Explorer
Opties
Het probleem was er toch weer, dus nu heb ik de reset gedaan. Hopen maar dat het helpt
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @aaiwimwim, goedemorgen.

Wanneer krijg je deze melding te zien, is dit tijdens het gebruik van bij een bepaalde app? Houd je ons verder op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
aaiwimwim
Explorer
Opties
Goedemorgen Martijn. Ik krijg geen melding, maar ik merk het als iets niet goed werkt en ook kreeg ik een melding van kpn dat mijn datalimiet bereikt was. Als ik dan naar de instellingen ga en op de WiFi klik zie ik staan: verbonden zonder internet
Dan doe ik de WiFi uit en weer aan en is ie weer verbonden met internet. Geen idee of en welke app er mee te maken heeft. Gisterenavond niks aan de gang en vanmorgen allereerst gecheckt en ja hoor, verbonden zonder internet
Ik heb de tel uitgezet. Nu weer opgestart en misschien ga ik dan nog maar eens de reset doen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @aaiwimwim, goedemorgen.

Wanneer het resetten van netwerkinstellingen op je telefoon geen verschil maakt, zou een reset van de modem of router dit wellicht kunnen oplossen. Ook kan je nagaan of je dit ervaart wanneer je jouw telefoon hebt verbonden met een hotspot via een andere mobiele telefoon. Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
aaiwimwim
Explorer
Opties
Ik heb dit probleem ook als ik bij mijn dochter ben,dus ik denk niet dat het aan de modem ligt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
aaiwimwim
Explorer
Opties
Gedaan