Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet storen aan maar toch meldingen van onder andere whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2023 09:16 AM)
1431 Weergaven
Floor1542
First Poster
Opties
Misschien weet iemand dit, ik heb een Samsung galaxy A13 en ik wil graag mijn niet storen goed hebben werken. 

Als ik niet storen heb aanstaan, blijft hij trillen bij een whatsapp melding. Dit wil ik niet meer en ik weet niet hoe ik het op moet lossen. Graag wil ik dan wel nog de meldingen in mijn scherm ontvangen maar geen geluid.

Mijn vriend heeft de samsung galaxy s9+ en die heeft dit wel dus het zou mogelijk moeten zijn, alleen weten we niet meer hoe.
Groet,
Floor
0 Likes
4 Antwoorden
Marwan1993
Pioneer
Opties
Om te zorgen dat je Samsung Galaxy A13 geen trillingen meer geeft bij een Whatsapp-melding terwijl de Niet Storen-modus is ingeschakeld, kun je de volgende stappen volgen:

Ga naar de Instellingen van je telefoon.Tik op "Meldingen".Zoek Whatsapp op in de lijst en tik erop.Schakel de optie "Trillen" uit.Schakel de optie "Sta toe op vergrendelscherm" in als je wilt dat de meldingen op je scherm worden weergegeven.

Op deze manier zullen de meldingen van Whatsapp niet langer trillen als de Niet Storen-modus is ingeschakeld, maar zul je ze nog wel op het scherm zien verschijnen. Bovendien zal er geen geluid worden afgespeeld, zodat je niet gestoord wordt.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Floor1542, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om de trillingen van je WhatsApp berichten uit te schakelen in de Niet Storen-stand? Als je gaat naar Instellingen > Meldingen > Niet Storen, staat WhatsApp in de lijst met apps welke een melding mogen doorgeven? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Franky891
First Poster
Opties

Ik herken dit probleem op mijn Samsung Galaxy Z Flip 6. Zorgt bovenstaande oplossing er niet voor dat de telefoon helemaal niet meer trilt bij een inkomend whatsapp bericht, ook niet wanneer de niet storen stand is uitgeschakeld?

Dan wil ik immers wel dat de telefoon trilt bij whatsapp..

0 Likes
Franky891
First Poster
Opties

staat bij mij niet in de lijst. Ook niet in de lijst met 'speciale toegang' om niet storen te mogen onderbreken.

Overigens lijkt het er op dat de telefoon alleen trilt bij het 1e inkomende whatsapp bericht nadat niet storen/slaapmodus automatisch is ingeschakeld. Niet meer bij alle volgende inkomende berichten..

0 Likes