Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Barst in scherm Galaxy Book 4 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2024 07:10 PM)
1932 Weergaven
RDijk
Student
Opties

Hallo,

Ik heb een 3 maanden oude galaxy book 4 ultra van 3600 euro, waarbij er spontaan een barst in het scherm is ontstaan. Na meerdere telefoontjes met de helpdesk door verwezen na een service center. Na een auto ritje van 2 uur om bij het dichtsbijzijnde service center te komen en een half uurtje wachten bij de service desk werd mijn laptop meegenomen voor onderzoek. 

Niet geheel verassend, want dat had ik al op diverse forums gelezen werd me verteld dat waarschijnlijk de barst is ontstaan aan de rand van het scherm en dan is het u eigen schuld...... Kosten voor reparatie 500 euro.

Daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord, de laptop is niet gevallen en ben er zeer zuinig op, zit altijd in een hoes als ik hem vervoer. Maar blijkbaar vind samsung het normaal dat je een laptop van 3600 euro niet normaal dicht kunt klappen zonder dat er een barst ontstaat. Maar goed de medewerker van de service desk had duidelijke instructies om alle scherm barsten op de klanten zelf af te schuiven en ik moest maar contact opnemen met de voice of customers. Verder vondt hij dat de laptops tegenwoordig veel te duur waren.

Oke toen maar eens een poging gewaagd om in contact te komen met de voice of customers, weer maar eens een bel poging gedaan naar de helpdesk maar na 30 min in de wacht het maar eens via whatssapp geprobeerd. Daar kreeg ik wel aardig snel response maar de medewerker kon ook niks voor me doen, begreep mijn frustratie en heeft het doorgezet naar een interne afdeling. Inmiddels zijn we bijna weer 14 dagen verder en heb ik verder niks meer gehoord. 

Blijkbaar hoort dat bij de service van samsung. Ik was een enorme samsung fan heb bijna al mijn elektronische producten van ze, maar van de koop van mijn zeer dure galaxy book 4 ultra heb ik zo onderhand enorme spijt. Hoe meer ik er op internet op zoek hoe meer vergelijkbare gevallen ik tegen kom. Blijkbaar is het scherm barst probleem al veel langer een probleem onder de galaxy book gebruikers. 

Ik zou zeggen samsung neem je verantwoordelijkheid eens en neem deze klachten eens serieus. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Rob,

Ik lees dat er een kosteloze reparatie voor jou is goedgekeurd en mijn collega heeft jou net een e-mail gestuurd. Kan je bevestigen dat je het hebt ontvangen?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rk57
Pioneer
Opties

Hallo Ajay,

Dank je voor je bericht. Ik heb inderdaad bericht van je collega ontvangen dat ik mijn laptop voor reparatie kan opsturen. Ik heb net een ophaalservice aangemaakt voor volgende week woensdag. Ik heb je collega dit ook al doorgegeven met het reparatienummer.

Met vriendelijke groet,

Rob

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

61 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond en welkom op het Samsung forum.

Wat een nare situatie zeg🙁 Goed dat je naar het forum bent gekomen! Heb je misschien wat foto's van deze barst?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RDijk
Student
Opties

Hallo Patrick, zeker heb ik die. Volgens de service desk zou het boven aan zijn begonnen.

20240731_222651.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je ook een wat duidelijkere foto of foto's kunnen posten? Deze is onscherp.
RDijk
Student
Opties

20240731_222635.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is lastig te beoordelen zo omdat de foto niet scherp is. Je kunt het beste met daglicht een goede foto maken. En zorg dat je scherpstelt op de laptop.
RDijk
Student
Opties

Heb er nog 1 gemaakt, zal er morgen met daglicht ook nog wat maken.

20240801_224219.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Deze is wel wat beter zichtbaar, thanks! Nu even wachten op de Community Manager.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RDijk,

Bedankt voor jouw bericht, uitgebreide uitleg en foto's. Heb je nog een reparatienummer voor mij? Of anders kan je jouw persoons- en productgegevens naar mij sturen via een privé-bericht. Ik kijk er dan verder na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
RDijk
Student
Opties
Hallo Aya,

Ik heb je inmiddels al weer 10 dagen geleden het gevraagde prive bericht gestuurt, maar helaas heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Graag hoor ik of Samsung deze klacht eindelijk eens serieus neemt of niet.
0 Likes