op 06-06-2025 04:39 PM
Met de laatste versie S24-ultra UI7 en laatste versie galaxy Book 3 werkt het slepen van bestanden en foto's niet meer van S24 naar Book3. Als de aanwijzer op het bestand/foto staat komt er een menu (delen, klembord ...etc) je kan dan wel klembord kiezen, via control V in de book3 map komt het bestand alsnog in book 3. Volgens mij werkte het slepen voorheen goed. Slepen werkt nog wel van Book3 naar de S24-ultra
Wie heeft er een suggestie , instelling of andere oplossing hoe het slepen weer kan werken van S24 naar book 3.
een maand geleden
Bedankt voor jouw melding hierover @Aadvanderpol,
Ik help je met plezier! Wanneer je dit weer overkomt kan je beste gelijk via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het kan)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport lukt.
Met groet,
Ajay
4 weken geleden
Ok was mij niet bekend. Ik heb het proberen toe te passen. Is deze app zowel voor mobiel en Book 3 ? Immers de log file van de S24Ultra is opgestuurd. Dus kijken er ook galaxy book mensen naar, immers multi-control is een integratie app tussen mobiel/pc/tablet. Waar kan ik de info die je mij stuurde vinden trouwens ?
4 weken geleden
Ajay nu ik toch je aandacht heb, waar kan ik foutrapporten voor Book 3 communiceren ? Via de samsung whatsapp komt het niet tot oplossing van dit soort problemen. Voor hardware is er wel een concrete service die duidelijk is vermeld en goed werkt. thx.
4 weken geleden
4 weken geleden
Ajay-A . Waar kan ik terecht voor software problemen aangaande een samsung oplossing om data uit te wisselen tussen een Samsung mobiel Galaxy S24-Ultra en een laptop Galaxy Book3 pro 360. De galaxy book3 is up to date en komt net uit de reparatie van een van jullie service centra waar alles tot de laatste versie is ge-updated. De members app is idd alleen bedoelt voor de mobiel S24-ultra en die is volgens hun up to date . Er is hier sprake van communicatie tussen 2 apparaten die multi-control ondersteunen. Nogmaals waar kan ik daarvoor terecht voor een antwoord ook aan de laptop zijde. Is het mogelijk iemand van een service centrum te bellen (dynacare uit Nuth heeft de laptop 6 weken geleden gerepareerd en de nieuwste sw erop gezet) of andere collega's die beide mobiel en laptop ondersteunen. Ik zie je antwoord te gemoet.
4 weken geleden