Caspermartijn
First Poster
in data 23-07-2024 09:32 AM
Opzioni
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Beste,
Ik dacht ik maak hier maar een berichtje want heb gelijkwaardige verhalen op de Samsung forum gezien.
Eerst even wat achtergrond van mijn situatie.
3/4 weken terug is mijn Galaxy Book 3 vanuit Samsung ter reparatie gegaan omdat deze niet meer wilde opstarten. Dit was heel vervelend maar dit kan gebeuren. Na fijn contact gehad te hebben met Samsung was een ophaal afspraak gemaakt met de reparatie service DynaFix. Deze zouden mijn laptop ophalen om vervolgens te repareren.
Dit verliep dusver goed.
Nu begind het vervelende. Toen de laptop terug kwam zag ik dat de reparatie service mijn laptop heeft laten vallen. Dit is wat ik dacht in ieder geval want er zat een denk in de hoek van de body. Nu is dit natuurlijk niet de bedoeling. Dus heb ik weer contact opgezocht met Samsung. Nu kreeg ik vervolgens een vriendelijke vrouw aan de lijn die aangaf dat DynaFix mijn laptop gewoon weer ging repareren. Deze konden dit echter niet en hebben mijn laptop onherstelbaar verklaard. Nogmaals kan gebeuren het is vervelend maar kan gebeuren.
Maar dan moet Samsung dit oplossen. Nu wacht ik al twee weken op een GRMS nummer die maar niet komt. Het is een zakelijke laptop en ik heb nu 4 weken al niet normaal mijn werk kunnen uitvoeren. Dit kost mij enorm veel geld.
Ik krijg constant ditzelfde mailtje zonder dat er duidelijk word gemaakt wat daadwerkelijk de situatie nu is:
"
Beste Casper,
Bedankt voor uw mail.
Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is.
Echter zijn wij nog in afwachting van de juiste GRMS-Nummer. Wanneer wij beschikken over de juiste GRMS-Nummer, zullen wij u hiervan voorzien.
Cordialement / Met vriendelijke groet / Kind Regards,
Kayaal Samsung Omruil Service.
"
Wat moet ik nu doen? Ik ben klaar met wachten en wil welligt juridische stappen ondernemen als dit zo verder door gaat.
2 Risposte
Erich0010
Voyager
in data 23-07-2024 01:27 PM
Opzioni
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Hallo Caspermartijn,
Misschien vindt je hier o.a. een antwoord:
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/iets-laten-maken-of-doen-maar-niet-tevreden...
Groet Erich 🤟
Misschien vindt je hier o.a. een antwoord:
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/iets-laten-maken-of-doen-maar-niet-tevreden...
Groet Erich 🤟
Ajay-A
Community Manager
in data 25-07-2024 12:11 PM
Opzioni
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hallo @Caspermartijn,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Heb je nog een reparatienummer voor mij? Ik kijk het dan intern na.
Met groet,
Ajay