Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Weinig Bas uit subwoofer QE65Q95T + HW-Q950T

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2021 11:09 AM)
3747 Weergaven
AThree123
Journeyman
Opties

Ik heb zojuist een nieuwe tv en soundbar gekocht. 

QE65Q95T + HW-Q950T. 

Ik krijg erg weinig bas uit de subwoofer. Het  volume voor de subwoofer staat voluit op 6. De soundbar is aangesloten met meegeleverde HDMI kabel op eARC aansluiting. Misschien is er iemand die de oplossing weet voor mijn probleem.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Janoz
Apprentice
Opties

Ik heb ook een HW-Q950T en Ik had ook wl het idee dat er weinig bas uit de woover  kwam.

Ik heb de soundbar gereset. De automatisch EQ aan gezet en gewacht tot die klaar was. Daarna de bas en de treble op 5 gezet. En de mode op Surround. Dat was een hele verbetering maar was nog niet tevreden.

Daarna heb ik smartthings geïnstalleerd op mijn mobiel. De soundbar aan de app gekoppeld en bij geavanceerde geluidsinstelingen, Verbetering lage tonen aan gezet. Ok daardoor werd de bas beter.

Bij woover kan je de 0 instellen naar +6 en naar -12. Deze heb ik op +3 gezet en dat scheelde een stuk.

Bij mij werkt het fantastisch goed.

Gr Jan

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
33 Antwoorden
BenFransen
First Poster
Opties

Ik heb het idee dat wij hetzelfde probleem hebben (hoewel jouw combinatie een premium is ten opzichte van de onze). Wellicht om wederzijds reacties in de gaten te houden. Mijn post: https://eu.community.samsung.com/t5/audio-video/samsung-hwq70t-subwoofer-opeens-bijna-geen-geluid-me...

0 Likes
AThree123
Journeyman
Opties

Alles heb ik geprobeerd, zelfs de subwoofer volumeknop op de 🆎 doet het helemaal niet.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @AThree123, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community! En natuurlijk gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinsten.

Je geeft aan dat er weinig geluid komt vanaf de subwoofer, wanneer ervaar je dit precies? Als je kiest voor een ander geluidsveld heb je dan wel een beter geluid vanuit de subwoofer komen?

En maakt het verschil wanneer je luistert naar muziek of TV kijkt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
AThree123
Journeyman
Opties

Je moet echt je oor tegen de subwoofer aanhouden om iets van bas te horen. Ook bij het streamen van muziek zijn er alleen maar hoge tonen en geen bas.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Doet de subwoofer het wel goed als je via Netflix of Youtube wat afspeelt?

Groeten,

Martijn

0 Likes
AThree123
Journeyman
Opties

Ik heb wat testen gedaan met YouTube en Netflix. Op YouTube heb ik een bas test filmpje gebruikt. Er komt wat bas uit maar het is echt te weinig. De soundbar doet het goed 👍. Maar overheerst enorm. Het lijkt wel of de soundbar volume voluit staat en het geluid van subwoofer laag staat. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kunt dit via de afstandsbediening nog wat aanpassen, daarnaast kun je ook kiezen voor een andere geluidsmodus. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
AThree123
Journeyman
Opties

Inderdaad dat klopt wat je zegt. De volume knop voor de subwoofer geeft bij mij geen extra volume. Deze staat nu helemaal op 6. Je ziet in de soundbar aan de leds dat er wel contact is met de soundbar. Ook al zet ik het volume laag met de afstandsbediening hoor je geen verschil. Dank je wel voor de chat

0 Likes
AThree123
Journeyman
Opties

Heeft iemand misschien wat meer tips. De soundbar vindt ik persoonlijk erg aanwezig. De bassen uit de subwoofer zijn erg ondermaats.

0 Likes