Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

verbinden met bluetooth box

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2021 07:09 PM)
444 Weergaven
ErwinvW
Student
Opties
Hey,
Ik heb een samsung galaxy Xpro en de bluetooth verbinding met een marshall Woburn 2 bluetooth box werkt prima. Ik gebruik dit vooral voor het luisteren naar de radio en spotify. Het irritante is echter dat elk geluid van wat voor app dan ook, ook via de bluetooth verbinding wordt afgespeeld als deze wordt geactiveerd, bv een filmpje van facebook.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik radio kan blijven luisteren of spotify kan blijven luisteren terwijl ik op mn telefoon andere dingen doe.
Ik heb op de telefoon bij instellingen/geluid/afzonderlijk app geluid spotify als app geselecteerd en de bluetooth box als uitvoerapparaat geselecteerd en toch komen andere geluiden van andere apps nog steeds door.
Wie weet de oplossing?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ErwinvW
Student
Opties
Met dank aan Spotify deze oplossing:
ga naar instellingen/geluiden/apart appgeluid en kies bv spotify of je radio app. Selecteer daar ook je bt box.
Ga vervolgens naar Smartthings op je snelscherm. Dit is dan aktief. Kies daar als audio uitgang je telefoon, niet je bt box en dat werkt heel goed. je kan dan ongestoord muziek blijven luisteren zonder geluiden van andere apps. Succes!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @ErwinvW, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community.

Als je gaat naar Instellingen > Apps > FaceBook > Bovenop weergeven en hier de machtiging uitzet, blijft jouw muziek dan wel zonder onderbreking doorspelen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
ErwinvW
Student
Opties
Met dank aan Spotify deze oplossing:
ga naar instellingen/geluiden/apart appgeluid en kies bv spotify of je radio app. Selecteer daar ook je bt box.
Ga vervolgens naar Smartthings op je snelscherm. Dit is dan aktief. Kies daar als audio uitgang je telefoon, niet je bt box en dat werkt heel goed. je kan dan ongestoord muziek blijven luisteren zonder geluiden van andere apps. Succes!!
0 Likes
Willem012
Navigator
Opties
Bedankt, ik zat hier ook mee! Ik vraag me alleen af of er ook een manier is dat je 'm niet telkens opnieuw op telefoon audio moet zetten in snelscherm?
0 Likes
Willem012
Navigator
Opties
Bedankt, ik zat hier ook mee! Ik vraag me alleen af of er ook een manier is dat je 'm niet telkens opnieuw op telefoon audio moet zetten in snelscherm?
0 Likes