2 weken geleden
Ben een jaar in het bezit van een soundbar HW-Q800C 2023 verbind deze aan mijn smartphone of windows 10 laptop via bluetooth of wifi om naar radio zenders en spotify te luisteren.
Dit werkte prima tot een aantal dagen geleden, nu kan ik nog steeds verbinden via bluetooth of wifi maar vallen deze verbindingen na ongeveer 4 minuten steeds uit, en gaat de soundbar naar tv e arc moet dan steeds opnieuw verbinden.
Hebben meer mensen deze problemen en is hier een oplossing voor.
Bij voorbaat dank.
Frans
2 weken geleden
Goedemorgen @Frans37 , Frans,
Zou je de soundbar willen resetten? Zie pagina 32 van de manual (Initialization):
2 weken geleden
Bedankt Dick,
Heb de soundbar diverse malen gereset en langere tijd van de spanning gehaald, dit gaf geen resultaat.
Frans
2 weken geleden
Hoi @Frans37 , Frans,
Oké. Dan is de volgende stap een serviceverzoek. Je kunt de soundbar hier aanmelden:
https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag!
2 weken geleden
Hallo Dick,
Heb inmiddels op mijn tv instelling HDMI-eARC-Modus uit gezet , nu kan ik weer normaal met de soundbar verbinden zonder dat deze na 4 minuten uitvalt.
Weet alleen nog niet wat dit voor andere gevolgen gaat hebben maar kan voorlopig weer naar de radio luisteren.
groet Frans
2 weken geleden
Hoi @Frans37 , Frans,
Bedankt voor je terugkoppeling! Houd het voorlopig even in de gaten.
Fijne jaarwisseling 🥂!
dinsdag
Als je Dolby Atmos wilt luisteren moet je eArc aan hebben staan. Wordt tijd voor een update van Samsung die werkt….