Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinding tussen bluetooth en wifi vallen weg.

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
107 Weergaven
Frans37
Apprentice
Opties

Ben  een jaar in het bezit  van een soundbar HW-Q800C 2023 verbind deze  aan mijn smartphone of windows 10 laptop via bluetooth of wifi om naar radio zenders en spotify te luisteren.

Dit werkte prima tot een aantal dagen geleden, nu kan ik nog steeds verbinden via bluetooth of wifi  maar vallen deze  verbindingen na ongeveer 4 minuten steeds uit,  en gaat de soundbar naar tv e arc moet  dan steeds opnieuw verbinden.

Hebben meer mensen deze problemen en is hier een oplossing  voor.

Bij voorbaat dank.

Frans

0 Likes
6 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @Frans37 , Frans,

Zou je de soundbar willen resetten? Zie pagina 32 van de manual (Initialization):

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202311/20231121040500001/AH81-16776C-00_FM_HW-Q930C%20...

signatureee
Groet, Dick

Frans37
Apprentice
Opties

Bedankt Dick,

Heb de soundbar diverse malen gereset en langere tijd van de spanning gehaald, dit gaf geen resultaat.

Frans

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Frans37 , Frans,

Oké. Dan is de volgende stap een serviceverzoek. Je kunt de soundbar hier aanmelden:

https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Frans37
Apprentice
Opties

Hallo Dick, 

Heb inmiddels op mijn tv instelling HDMI-eARC-Modus uit gezet , nu kan ik weer normaal met de soundbar verbinden zonder dat deze na 4 minuten uitvalt.

Weet alleen nog niet wat dit voor andere gevolgen  gaat hebben maar kan voorlopig  weer naar de radio luisteren.

groet Frans

Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Frans37 , Frans,

Bedankt voor je terugkoppeling! Houd het voorlopig even in de gaten.

Fijne jaarwisseling 🥂!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
WilliamKman
Student
Opties

Als je Dolby Atmos wilt luisteren moet je eArc aan hebben staan. Wordt tijd voor een update van Samsung die werkt….

0 Likes