Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume Samsung soundbar HW-Q900T/XN gaat vanzelf omhoog.

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2021 06:22 PM)
1784 Weergaven
JK1972
Journeyman
Opties

Ineens gaat het volume van de soundbar naar 100 .

Je kan deze met de afstandsbediening minderen maar gaat direct terug omhoog.

In en uitschakelen helpt niet

ook het wijzigen dan de input (HDMI  optisch) brengen geen oplossing

0 Likes
6 Antwoorden
Kaming
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Dit gebeurde ook sinds een kwartier geleden. Ik heb een hw t550. Volume ging van 0 opeens naar 100 en mijn afstandsbediening reageert niet meer.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

@Kaming , @JK1972 ,

Meestal zit een soundbar aangesloten op een tv. Hiervan worden geen gegevens vermeld 🤷‍♂️.
Hier kan niemand iets mee. Dus voor beide: Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

@Kaming Hoe is de soundbar aangesloten? HDMI? Optisch?

signatureee
Groet, Dick

Kaming
Apprentice
Opties

Hi Dick,

Bedankt voor het reageren en het mee denken naar een oplossing.

Eerlijk gezegd weet ik niet of je iets aan mijn modelnr hebt. Ik heb namelijk een LG tv 43UJ630V-ZA. Mijn softwareversie is 06.00.15. 

De soundbar is optisch aangesloten en de voeding heb ik al een tijdje eraf gehaald. 

Weet jij toevallig hoe ik mijn soundbar kan resetten? Ik zie namelijk geen reset knopje op de soundbar. 

Mvg,

Kaming

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Kaming ,

Ik doe eigenlijk alleen Samsung tv's in Televisie 😉. Resetten staat volgens mij hier:
https://www.thearches.co.uk/how-to-reset-samsung-soundbars/
Je kunt ook beter een nieuw topic aanmaken, omdat je een andere soundbar hebt dan JK1972..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
JK1972
Journeyman
Opties

De TV is een Samsung 55Q90T dus dat zou het probleem niet mogen zijn , de model code

kan ik u jammer genoeg niet meedelen en denk ook niet dat dat zo belangrijk is omdat het probleem bij de soundbar ligt en dat er verondersteld wordt dat het samsung Q90 gamma compatibel is met elkaar .

Het probleem doet zich voor optisch en via hdmi

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @JK1972.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet handig wanneer het geluid automatisch omhoog gaat.

Is zowel je soundbar als TV verder bijgewerkt met de laatste software uitvoering? Omdat je aangeeft dat het geen verschil maakt tussen optisch en HDMI, heb je deze ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200