op 23-03-2025 11:45 PM
Dag allen,
Ik las vandaag het bericht op internet dat er veel 2024 soundbar modellen na een update zijn gebricked.
Hieronder zou ook de HW-Q930D/XN vallen.
Deze soundbar heb ik in oktober gekocht, echt nooit uit de doos gehaald.
Ik heb namelijk een 990B die ik gebruik en zou de soundbar in een andere kamer gebruiken. Niet van gekomen.
Het is dus nog steeds in doos verpakt.
Wat is nu wijsheid met betrekking tot de bekende issue?
Alsnog aanbieden ter reparatie of wachten tot Samsung een nieuwe firmware heeft uitgebracht?
Graag jullie advies hierin.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 31-03-2025 02:10 PM
Hallo @Mtijn88,
We hebben de laatste update inderdaad opgeschort. Op het moment is er nog geen datum beschikbaar wanneer de nieuwe update beschikbaar wordt uitgerold. We raden aan om onze Community Newsroom in de gaten te houden voor de laatste nieuws. Zie de onderstaande link. Je kan ons gerust weer een bericht sturen wanneer je nog vragen hebt.
Met groet,
Ajay
op 25-03-2025 12:02 PM
Hi @Members_k49xHWX, bedankt voor jouw bericht.
Het is belangrijk om te checken of deze de 1020.7 update heeft gehad. Zo ja, dan kan je deze aanmelden ter reparatie. Dat kan je hier doen: https://bit.ly/3J4HpwQ.
Mocht je nog vragen hebben, laat dit vooral weten!
Groetjes,
Daphne
op 25-03-2025 12:40 PM
op 25-03-2025 12:52 PM
Zoals ik hierboven al heb aangegeven, is dit probleem alleen te verhelpen met een reparatie. Het moederbord zal dan worden vervangen en hiermee is het probleem direct verholpen.
Je kan uiteraard jouw soundbar altijd aansluiten aan het internet via een draadloze verbinding of via kabel.
Groetjes,
Daphne
op 25-03-2025 01:48 PM
op 25-03-2025 02:16 PM
Dat zou gewoon mogelijk moeten zijn. Updates zullen wel vaak automatisch worden gedaan, en er wordt gekeken naar een nieuwe update. Ik kan nog niet met 100% zekerheid zeggen wanneer deze zal uitrollen. Mocht de soundbar wel updates naar update 1020.7, dan kan je bovenstaande stappen volgen.
Groetjes,
Daphne
op 31-03-2025 09:14 AM
op 31-03-2025 02:10 PM
Hallo @Mtijn88,
We hebben de laatste update inderdaad opgeschort. Op het moment is er nog geen datum beschikbaar wanneer de nieuwe update beschikbaar wordt uitgerold. We raden aan om onze Community Newsroom in de gaten te houden voor de laatste nieuws. Zie de onderstaande link. Je kan ons gerust weer een bericht sturen wanneer je nog vragen hebt.
Met groet,
Ajay