Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung HW Q990F Soundbar release NL

(Onderwerp aangemaakt op: een maand geleden)
300 Weergaven
Econz
Explorer
Opties
Sinds een tijdje ben ik me langzaam aan het focussen om een nieuwe soundbar te kopen. Op dit moment ben ik best nog wel blij met mijn Samsung HW Q950T. 

Nu is het zo dat het nieuwe vlaggenschip van Samsung, de Samsung HW Q990F sinds enkele weken ge-released is in de VS en dus daar al verkrijgbaar. Aangezien deze op mijn verlanglijstje staat, vraag ik me af wanneer deze soundbar-set te koop wordt aangeboden in Nederland.
Dat is dan ook mijn vraag, of iemand weet wanneer de HW Q990F te koop is in Nederland?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Econz
Explorer
Opties
Goed nieuws! Na het goed in de gaten houden omtrent deze schitterende soundbar, kwam ik er sinds vandaag achter dat de Samsung HW-Q990F soundbar eerder dan verwacht te koop is in Nederland. Dit nieuwe vlaggenschip van Samsung is te koop voor € 1599,- met op dit moment ook nog eens een cashback van € 300,-. Deze cashback-actie loopt tot 29-06-2025, dus ik ga hier in ieder geval gebruik van maken 😊.

https://www.samsung.com/nl/audio-devices/soundbar/q990f-black-hw-q990f-xn/

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Econz ,

Dat is nog onbekend. Waarschijnlijk vanaf het tweede kwartaal van 2025.
Goed de shop in de gaten houden -> https://www.samsung.com/nl/offer/

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Econz
Explorer
Opties
Goed nieuws! Na het goed in de gaten houden omtrent deze schitterende soundbar, kwam ik er sinds vandaag achter dat de Samsung HW-Q990F soundbar eerder dan verwacht te koop is in Nederland. Dit nieuwe vlaggenschip van Samsung is te koop voor € 1599,- met op dit moment ook nog eens een cashback van € 300,-. Deze cashback-actie loopt tot 29-06-2025, dus ik ga hier in ieder geval gebruik van maken 😊.

https://www.samsung.com/nl/audio-devices/soundbar/q990f-black-hw-q990f-xn/
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Econz ,

Dus tweede kwartaal klopt 😉. Leuk dat je zo enthousiast bent!
Alvast veel luisterplezier gewenst!

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Econz
Explorer
Opties
Hoi Dick, daar had je helemaal gelijk in. Enthousiast ben ik nu al helemaal. Naast de €300,- cashback, heb ik hele mooie deal gemaakt met de welbekende, ik zeg maar halloteevee en daar nog eens €300,- korting gekregen. Deze deal voor mij was geldig tot en met a.s. zondag. Dus in het totaal €600,- korting vind ik best plausibel. Morgen komt hij binnen 👏. Dus voor de mensen die ook interesse hebben, even snel voor zondag deze zelfde deal maken... 😊 Fijn weekend!
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Econz ,

Hahah! Nog even en je hebt em voor niks 😉.

Jij ook een fijn weekend gewenst!

signatureee
Groet, Dick