Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy BUDS Fe oordopjes

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2025 02:53 PM)
287 Weergaven
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Hey hey,
Ik heb sinds september de Galaxy Buds FE, die oordopjes zaten altijd goed, gleden nooit uit, ook niet met trainen in de gym. Laatste 2 weken glijden ze wel elke keer uit, zowel met fietsen als trainen in de gym.
Hoe kan ik dit oplossen? Dit formaat oordopjes was altijd perfect namelijk.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update SandorA55-5G,

In het syteem lees ik dat je 12.09.2024 een e-mail had ontvangen met daarin de link naar jouw garantiebewijs. Je hebt gewoon garantie of valt de issue volgens mijn collega niet binnen de garantievoorwaarden? 

Ik wens je ondertussen veel plezier met jouw nieuwe Buds3!

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SandorA55-5G,

Dat is een goede vraag! Het is inderdaad niet handig wanneer de Buds uit je oor glijden. In de verpakking zaten er 2 paar eartips bij van de maat S & L. Had je maat L uitgeprobeerd?

Met groet,

Ajay

Community Manager
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Ja, alleen die passen dus niet in m'n oren. Ik had altijd die er standaard opzaten, en die waren altijd perfect
0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Maar kan ik anders nieuwe dopjes krijgen of compensatie van u? Want ik heb ook het idee dat dat de buds niet altijd helemaal 100% zijn
0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Hey Ajay, heeft u een oplossing? Het oortje zit namelijk wel goed, hij glijdt er alleen uit. Maar echt enkel links en dit probleem was nooit namelijk. Help please.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie SandorA55-5G,

We raden je aan om dan naar 1 van onze Service Centers te gaan, Mijn collega kan dan persoonlijk naar jouw Buds kijken, om te controleren of er iets mis mee is. Zie de onderstaande link voor de locaties en om een afspraak te maken. Je kan ons gerust up-to-date hierover houden.

https://bit.ly/2CKz9m

Met groet,

Ajay

Community Manager
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Hoi meneer,
Is er geen andere oplossing?
Aangezien het om het buitenste rubbertje gaat, die zorgt dat ie in je oorschelp blijft zeg maar, die kan je er zo zonder moeite afhalen. Ik denk, omdat dat rubbertje lam is, dat ie er uit schuift

Ik ben bang als ik hem opstuur dat ik te horen krijg dat er geen defect gevonden is.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@SandorA55-5G ,

Ajay schreef dat je langs een Service Center moet gaan, dus niet opsturen.
Goed lezen. Ik zie dat de link niet werkt. Hierbij: https://www.samsung.com/nl/servicecenter/

signatureee
Groet, Dick

SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Tja, gaat lekker makkelijk he zonder factuur of iets
0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Hey hey,
Ik ben met die Galaxy BUDS FE naar een Samsung service punt feweest, die wilde me niet helpen. Die zeiden letterlijk, ja dan hev je pech gehad, omdat het een promotieactie was. Dus je hebt geen recht op service. Echt ik was razend!
Heb dus gisteren ook meteen maar nieuwe buds besteld, de Buds 3. Maar echt ben pissig dat ik geen garantie heb, omdat het een promotieactie was. Hebben jullie een oplossing?

image

image

image

0 Likes