Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung HW-K950

(Onderwerp aangemaakt op: 10-07-2023 01:02 PM)
675 Weergaven
Gerben84
Journeyman
Opties

Na de miskoop een aantal jaar geleden heb ik nu sinds enkele dagen dat de soundbar aan het cyclen is

de soundbar start op, is een x aantal seconden actief en valt daarna uit, om vervolgens opnieuw op te starten.

tevens is deze niet meer op het netwerk detecteerbaar, reageert maar af en toe op de afstandsbediening (nieuwe batterijen) en reageert ook nop de knoppen aan de zijkant behalve de aan/uit knop.

een harde reset heb ik tevens al geprobeerd echter zonder resultaat

is dit einde oefening of zijn er nog andere opties?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik weet niet zeker of het gerelateerd is, maar er is ook een bericht over constante herstarts op de UK community.

https://eu.community.samsung.com/t5/audio-video/possible-obsolete-aging-samsung-multiroom-wifi-speak...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Gerben84 ,

Je zou de soundbar nog een poos spanningsloos kunnen zetten.
Als dat niet helpt, dan is de volgende stap een reparatieverzoek.

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik weet niet zeker of het gerelateerd is, maar er is ook een bericht over constante herstarts op de UK community.

https://eu.community.samsung.com/t5/audio-video/possible-obsolete-aging-samsung-multiroom-wifi-speak...

Gerben84
Journeyman
Opties

Gisteren de soundbar al een aantal uur spanningsloos gehad, dit veranderde niks.
helaas heb ik ook geen gereedschap op dit moment, door een ongeluk staat dit nog in zweden, anders had ik wel in de powersuply een en ander kunnen meten

0 Likes
Gerben84
Journeyman
Opties

Het lijkt hier inderdaad wel op, wel totaal ander speaker systeem, maar inderdaad soort bootloop nadat de stroom er even af is geweest

0 Likes
Gerben84
Journeyman
Opties

valt wel onder de multiroom audio producten, en lijkt ook wel op bootloopen

0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Mensen hebben ook de K960 en K650 genoemd in de tweede post.
0 Likes
Gerben84
Journeyman
Opties

Dat deed mij inderdaad denken dat het ook voor mij wel eens van toepassing kan zijn.
Het is inderdaad een serverfout bij samsung, want zodra ik het internet er af gooide gng de speaker weer werken als normaal, dus bedank voor de tip.
Probleem is nog niet definitief opgelost, want zodra ik hem weer internet toegang geef gaat hij weer in de bootloopmode.

Neo001
Legend
Opties
Hopelijk lost Samsung het snel op. 👍
Gerben84
Journeyman
Opties

Uiteindelijk opgelost, kreeg nu de sound bar ook gereset, WiFi opnieuw ingesteld zoals in de andere tread werd gesuggereerd en voorlopig werkt alles weer