Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

WAM550 speakers werken niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 08-07-2023 11:14 AM)
1276 Weergaven
Martinus84
Explorer
Opties
Ik ben in het bezit van 2 WAM551 speakers en 1 WAM550 speaker.
2 van de 3 speakers waren al wekenlang met de stroom verbonden en werden afwisseld via Multiroom-wi-fi aangestuurd (tunein) of via Bluetooth.
Dit werkte rot vrijdagavond 7 juli perfect.

De 3e speaker gebruik ik in en outdoor en was voor het laatst 2 weken geleden verbonden.
Vanochtend probeerde ik deze speaker weer te verbinden maar deze bleef steeds na 30 seconden opnieuw opstarten.
Als test heb ik toen beide andere speakers ook even ontkoppeld van de stroom en weer aangesloten maar tot mijn schrik vertonen deze speakers hetzelfde gedrag: ze starten automatisch opnieuw op na ongeveer 30 seconden.

Ik heb al geprobeerd om de speakers te resetten maar geen van de 3 speakers reageren op het reset of het reboot-commando.

Heeft iemand anders dit probleem ook?
Zo ja, iemand enige suggestie om dit op te lossen? Hierdoor zijn in 1 klap alle 3 de speakers onbruikbaar.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Ter info: ik ben hierover ook eennwhatsapp-gesprek met Samsung support begonnen.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
grwm
Student
Opties
Hier lijkt alles weer te werken, niet gedacht dat het zo snel opgelost zou worden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
26 Antwoorden
Sasja53
Apprentice
Opties

Dag Martinus, ik heb hetzelfde probleem. Ik gun en boxen (m7 en m5) verschillende keren gereset. Heel even verschijnen ze in app en daarna komt melding van speaker dat connection is gecanceld.

0 Likes
Martinus84
Explorer
Opties
Hoi Sasja,

Dat is toch een klein beetje anders dan bij mij.
1 van de speakers zegt dat hij connected is en dan start de speaker weer opnieuw op.
Jij hebt de speakers nog wél kunnen resetten?
Starten de speakers ook steeds opnieuw op?
Sinds wanneer heb jij dit probleem?
0 Likes
Sasja53
Apprentice
Opties

Bij mij 1M7 stabiel. De andere M7 blijft steeds proberen te connecten, maar wordt er dan kennelijk uit gegooid met melding op speaker : connection is cancelled! Dit gebeurt zo ongeveer eens per minuut. Router en hun meerdere keren gereset. Helpt niet.

0 Likes
Sasja53
Apprentice
Opties

Inmiddels is er geen stabiele verbinding met de hub meer. Ook de andere M7 blijft verbinding zoeken en zodra die er is wordt deze weer gecancelled. Paar dagen geleden systeem update telefoon gehad. Daarom heb ik app Samsung verwijderd en opnieuw geladen. Helpt niet.

0 Likes
Martinus84
Explorer
Opties
Ok wie weet heeft jouw probleem dezelfde oorzaak.
Bij mij heeft het probleem niets met de app te maken.
Ik heb ook geen hub. Het lijkt erop dat de speakers een update hebben gehad die actief is geworden nadat de speaker opnieuw is opgestart (stroom eraf en erop).
Erg vervelend! Ik overweeg dan ook een monteur (betaald) te laten komen want 3 speakers niet kunnen gebruiken is wel erg balen!
0 Likes
Sasja53
Apprentice
Opties

Vervelend voor je (en voor mij). Ik heb 2 M5 (wam 550) en 2 M7 (wam750) die al wat ouder zijn. Ik gebruik ze mbv een samsung hun en kan ze als groep muziek laten afspelen. Ik heb ze ook van de stroom afgekoppeld gehad, maar van een update is bij mij geen sprake. Er is al jaren geen software update geweest. Hetzelfde geldt voor de app, waar ook veel klachten over zijn. 

0 Likes
Jeroen2022
Apprentice
Opties

Hier het zelfde probleem.
4x WAM5500 speaker en allemaal proberen ze te verbinden met de WiFi en crashen vervolgens.
Een reset en opnieuw instellen helpt niet. Na een reset en niet op de WiFi kan er wel via Bluetooth afgespeeld worden (behalve met een iPhone...).

Support via WhatsApp geeft aan ;

"Nee het ligt aan dit product. We kunnen geen ondersteuning aanbieden hiervoor. ^Julian"

Einde support... Hun oplossing is een korting in de webshop op een nieuwe speaker uit te zoeken met een korting van maarliefst 20euro.

0 Likes
Jeroen2022
Apprentice
Opties

De reset lukte overigens om direct na het opstarten de +en- ingedrukt te houden, hiervoor heb je maar een fractie tijd, aangezien hij erna weer crasht.

0 Likes
Sasja53
Apprentice
Opties

Dankjewel voor bericht. Inmiddels heb ik na vele resetten van box (idd erg kritisch).en de Samsung hub een box weer kunnen connecten. 

Toen ik de hub met een andere kabel aan de router verbond lukte het de eerste keer direct, maar bij latere pogingen leek het niet echt te helpen.

Waardeloos, het kost je bergen tijd en veel frustratie 

0 Likes