Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan volume van Swa 9500s rear speakers aanpassen naar +6

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2024 03:34 PM)
608 Weergaven
Filip0488
Apprentice
Opties

Hi allemaal,

Ik heb een Samsung soundbar Q900A en sinds kort heb ik Samsung rear speakers swa 9500s gekocht. Heb ze prima kunnen aansluiten alleen vind ik ze een beetje zacht. Nu heb ik gelezen dat je het volume naar +6 kan zetten maar het lukt me maar niet. Heb verschillende filmpjes gekeken en advies van andere geprobeerd maar het lijkt alsof die opties er gewoon niet zijn. Ik heb het volgende geprobeerd:

1: via SmartThings >soundbar > 3 puntjes rechtsboven drukken >device instelling. Hier zou ik via “ch level” mijn speakers moeten vinden maar die optie is er niet

2: via afstandsbediening (heb geen ch level knop) tandwiel drukken en zoeken via soundbar maar optie rear speakers R / L is er ook niet. 

Weet iemand wat ik nog kan doen of waarom ik die opties niet heb? Speakers werken gewoon en achter brandt blauwe lichtje dat ze gewoon gekoppeld zijn. Alvast bedankt🙏🏻

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Filip0488
Apprentice
Opties

Hi Dick,

heb even zitten testen en dit zou het inderdaad moeten zijn. Speakers zijn naar mijn idee harder zowel bovenkant als voor kant van mijn rear speakers🙏🏻🙏🏻🙏🏻 heel erg bedankt. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Filip0488 ,

Het zou op die 2 manieren moeten kunnen. Ik heb zelf de HW-Q930B, maar ik zie ze ook niet meer in SmartThings.
Doe je het op de manier beschreven op pagina 10 van de manual?:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202211/20221116034739001/AH81-13927C-03_FM_HW-Q900A%20...

Anders de soundbar een keer resetten. Zie pagina 31 van de manual.

signatureee
Groet, Dick

Filip0488
Apprentice
Opties

Hi Dick ,

heb even naar pagina 10 van de manual gekeken. Klopt het dan dat ik nu naar “rear level “ en “rear top level” moet kijken/aanpassen naar +6 voor mijn achter speakers? Ik dacht dat dit over soundbar zelf ging maar als ik het zo lees zou dit inderdaad voor achter speakers moeten zijn? Misschien hebben ze dit veranderd of vanwege type model. Ik zocht al die tijd naar rear speakers R / L. Zo zag ik het op filmpjes etc. Ik ga het proberen!

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Filip0488 ,

Beetje verwarrend inderdaad. Laat even weten of het is gelukt..

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Filip0488
Apprentice
Opties

Hi Dick,

heb even zitten testen en dit zou het inderdaad moeten zijn. Speakers zijn naar mijn idee harder zowel bovenkant als voor kant van mijn rear speakers🙏🏻🙏🏻🙏🏻 heel erg bedankt. 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Filip0488 ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het is opgelost!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick