Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SAMSUNG TV en SONOS

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2024 05:33 PM)
717 Weergaven
Members_XnexVoT
First Poster
Opties

Ik heb de volgende installatie in gebruik:

Sonos ARC, Sub-mini en twee S1 speakers.
Allemaal draadloos op Wifi en dat draait prima. Tot voor kort had ik de playbar dat ook geen problemen gaf. Nu heb ik de Sonos ARC aangeschaft i.p.v. de soundbar. De ARC heb ik met de HDMI kabel aangesloten op de Samsung Connect box. De TV betreft de OLED-TV Samsung OLED 4K 55S95D (2024). Met de soundbar had ik perfect geluid van de TV, echter met de nieuwe ARC geven de S1 speakers GEEN geluid bij TV kijken. Als ik muziek afspeel via de ARC geven de speakers perfect geluid (gewoon radio stations, spotify etc.) Nogmaals zodra de TV aan staat zwijgen de speakers. Ik heb al gezocht in de Sonos app instellingen EN in de TV bij geluidsinstellingen. Als de TV aan staat geeft het beeld keurig weer dat er via de ARC instelling geluid wordt aangepast (volume harder en zachter).

iemand enig idee waar ik het moet zoeken, of zijn de s1 speakers niet compatibel met deze TV of ARC?
Is het een Samsung probleem of juist niet?
Een advies of oplossing is natuurlijk zeer welkom.

0 Likes
6 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Members_XnexVoT ,

Heb je hier misschien iets aan?:

https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-app-version-compatibility

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
RonPet
First Poster
Opties
ik heb het zelfde probleem ik doe handmatig de one speakers erbij aanzetten in de app van sonos
maar idd gaan niet automatisch aan
0 Likes
Yollie
Pioneer
Opties
Hoi, Ik heb sinds vandaag dezelfde tv maar ik kan het zenderoverzicht niet vinden.
Alleen de zenders van Samsung plus, maar niet de Ziggo lijst. Kan iemand mij helpen?
0 Likes
Members_XnexVoT
First Poster
Opties

Dank, echter dat geeft volgens mij alleen maar aan dat het juist zou moeten werken…en dat doet het dus niet!

0 Likes
Members_XnexVoT
First Poster
Opties

Hoe  bedoel je? Bij mij zijn ze gewoon zichtbaar in de app. Geven alleen geen geluid 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_XnexVoT,

Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager