Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met eARC tussen Samsung soundbar HW-Q800T en Samsung TV UE48JS8500

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2020 05:03 PM)
1476 Weergaven
Members_ZQlUXeY
Apprentice
Opties

Onlangs de Samsung Soundbar HW-Q800 T gekocht. Bij de eerste aansluiting van de eARC HDMI kabel op de betreffende uitgangen van de TV ( UE48JS8500) en Soundbar, gaat de Soundbar aan, bij het aanzetten van de TV, en kan ik het geluid van de soundbar bedienen met de afstandsbediening van de TV. Na verloop van tijd gaat de soundbar echter niet meer aan (op TV ARC) bij het aanzetten van de TV. Als ik de stroom van de TV haal is het probleem opgelost en werkt alles wel weer goed. Al een andere soundbar geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat. 

Iemand een oplossing?

Gr. Richard  

11 Antwoorden
Bianca1976
Explorer
Opties
Ik heb eigenlijk ook net zo'n vreemd geluid in m'n soundbar. Terwijl hij het wel goed heeft gedaan. Maar de achterboxen gaan totaal niet mee. Terwijl dit in het begin wel goed was.ik heb ook al een optische kabel ertussen gedaan maar ik krijg t niet meer goed. Kan ik evt een hulp op afstand inplannen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Bianca1976 

Het inplannen van een Hulp-op-Afstand sessie zal geen effect sorteren, dit heeft alleen nut wanneer er een bepaalde instelling gewijzigd of nagelopen dient te worden op de TV. Wordt het juiste geluidsveld wel geselecteerd op de soundbar? En is de soundbar verder ook up-2-date? En heb je de luidsprekers al eens opnieuw gekoppeld?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes