Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Multiroom: tuneIn geeft voor enkele radiozenders melding: can't start playback

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2018 05:33 PM)
6916 Weergaven
AaldrikV
Student
Opties

we hebben sinds 3 jaar de multiroom hub en 5 R3 boxen en een soundbar.

Via de multiroom app maken we veel gebruik van tunein om diverse radiostations te beluisteren.

Sinds enkele dagen krijgen we van enkele stations nadat je deze kiest de melding: can't start playback.

je ziet daarna wel in de app dat het gekozen station "aan" staat maar dus geen geluid.
bij verreweg de meeste radiostatons geen probleem; werkt dan als vanouds.

- alles opnieuw opgestart: router, hub, speakers: blijft hetzelfde.  ook Multiroom app opnieuw geïntalleerd, geen verandering; Zelf heb ik een apple telefoon, mijn vrouw een samsung: via beide toestellen hetzelfde.TuneIn als app op de telefoon gezet: dan kun de de "probleem zenders" ook gewoon kiezen en dan werken ze wel.

Ra,ra, wat is hiervan de oorzaak?

0 Likes
24 Antwoorden
DaanvdK
First Poster
Opties

Hi Bruce,

Het radiostation werkt wel in de TuneIn app op mijn Samsung telefoon. Het lijkt me dat er dan toch iets in de Multiroom app zit. Is er een andere mogelijkheid omde zender toch weer aan de praat te krijgen? NPO radio 1 is een grote zender waarvan je toch mag verwachten dat deze in de app werkt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt proberen om de cache te legen van de Multiroom app, via Instellingen -> Apps -> Multiroom -> Opslag.

Helpt dat niet, dan kun je de app opnieuw installeren.

rsz-846676
0 Likes
Members_MjLOVMg
First Poster
Opties

Ook ik al geruime tijd last met afspelen van  aantal radiozenders in Tunein. Is gewoon waardeloos en zit echt in de samsung app. Is volgens mij maar 1 manier: boxen snel verkopen en andere kopen. Samsung lost de klachten niet op en iedere keer onzin opmerkingen met cache legen en app opnieuw installeren. Ze moeten hand in eigen boezem steken en klachten oplossen!! 

0 Likes
Danboy
First Poster
Opties

Hallo, ik heb een WAM 750 speaker die jarenlang zijn ding deed zoals het moet maar sinds een paar maanden kan ik plots verschillende zenders (Alle Belgische Joe's zenders) niet meer spelen en krijg ik de melding "Can't start playback". Het rare is dat ik die zenders  via internet wel kan afspelen op mijn Panasonic Tv, Mijn Onkyo AV Reciever en mijn Google Mini.
Dus het probleem ligt zeker niet bij Tune-in of bij de WAM 750 Speaker maar wel bij de Samsung's Multiroom App die DRINGEND een upgrade nodig heeft !

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan de luidspreker nog steeds gebruiken in combinatie met de MultiRoom-app echter zullen hier verder geen updates meer voor worden uitgerold. Daarnaast zullen ook bepaalde koppelingen met andere partijen aflopen en hierdoor ook niet meer goed werken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes