Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid uit wireless rear speaker kit SWA-8500S (gekoppeld met Soundbar hw-n400)

(Onderwerp aangemaakt op: 31-10-2018 11:50 AM)
3801 Weergaven
Mapsel
First Poster
Opties

Heb de speakerset verbonden via ID SET en het blauwe led lampje brandt stabiel.

Maar er komt geen geluid uit de speakers. Doe ik iets verkeerd?

0 Likes
31 Antwoorden
Mapsel
First Poster
Opties

Aanvulling: er komt uit 1 van de speakers HEEL ZACHT een beetje geluid..

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Mapsel :smiling-face: goed dat je hiermee naar de Samsung Community bent gekomen! Eens zien hoe we dit op kunnen lossen..

Als eerste was ik benieuwd of de soundbar zelf wel volledig geluid geeft als de speaker set niet is aangesloten. En heb je toevallig je Wifi router in de buurt staan van je soundbar en speakers? Routers willen het draadloze signaal tussen soundbar en speakers nog wel eens verstoren namelijk. Ik hoor graag van je!

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Mapsel
First Poster
Opties

Ja de soundbar doet het in zn eentje prima. Ik heb inmiddels de de rear speaker set teruggestuurd en vandaag een nieuwe set otvangen. En helaas.. helemaal geen geluid. Via ID Set de verbinding tot stand gebracht, blauwe lampje brandt stabiel. Snoertjes van de speakers zitten er goed ingeklikt, grijs in grijs, blauw in blauw.

Heb mn wifi nog niet uitgezet om te testen of dat dan werkt, omdat ik niet hoop dat dat de enige oplossing ou zijn (of is dat alleen eenmalig nodig?). Dat doe ik morgen even dan.

0 Likes
Mapsel
First Poster
Opties

Zojuist mijn router / wifi uitgeschakeld. Speaker set opnieuw laten verbinden met soundbar via ID Set. Dat lijkt gewoon goed te gaan, blauwe lampje brandt stabiel.

Maar helaas, geen geluid uit de speakers als ik iets afspeel via de soundbar. Tv geprobeerd (aantal zenders, ook Youtube Dolby Digital - HD Surround Sound Test. Ook muziek afgespeeld met de soundbar via BlueTooth met mijn Galaxy S9+, hier komt ook niets uit de speakers.

En als ik de soundbar uitzet gaat de receiver van de speakers ook direct op standby.

Heb je nog een andere truc?

Help!

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dan klinkt het toch dat de soundbar en rear speakers het goed doen maar geen input krijgen. Staat de soundbar ook in de juiste bron op het moment dat je iets vanaf de TV af wilt spelen? Ook vroeg ik me af hoe je hem hebt verbonden, en toevallig ook op een Samsung TV? Zo ja, kan het nuttig zijn om daar ook de modelcode van te weten.

0 Likes
Mapsel
First Poster
Opties

Inmiddels is de soundbar opgehaald en onderzocht, er is geen probleem gevonden en heb hem weer terug.
Zelfde probleem.

Soundbar doet het prima, receiver van rear speakers verbindt prima.

Maar speakers geven geen geluid.

Ook getest door eerst wifi uit te schakelen, om er zekerder van te zijn dat ze echt wel met elkaar verbinden en niet op een andere frequentie ofzo. Ook dit levert geen geluid uit de speakers op.

De gekozen bron voor de soundbar: (1) vanuit de tv (Samsung smart tv) als bron DIN, vanuit de tv-ontvanger ook bron DIN > in beide gevallen geeft de soundbar prima geluid, de speakers niet. Modus gevrarieerd, ook surround, zelfde resultaat. 

Ook bluetooth getest met een telefoon, soundbar prima, speakers niks.

Dus.. nu weet ik het weer niet meer..

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @Mapsel, welkom terug! Jammer dat het reparatie verzoek niks heeft uitgehaald. Heb je hier toevallig ook nog een reparatie nummer van? Dit begint als het goed is met SORD. Ik zou graag kijken of ik kan achterhalen wat ze ermee geprobeerd hebben. Maar ik begrijp dat zelfs zonder Wifi signaal in de buurt dat ze alsnog geen geluid geven?

0 Likes
Mapsel
First Poster
Opties

SORD18153858 - 2814664754

En klopt, ook met wifi uitgeschakeld kwam er verbinding maar gaven de speakers geen geluid..

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Klopt het dat de surround set niet mee is gestuurd naar Servilux? Want wat ik bij hun in het systeem kan vinden is dat de soundbar is getest en alles naar behoren werkt, maar ook dat er geen surround set is ontvangen.

0 Likes