Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ue75nu8000 tik in apparaat

(Onderwerp aangemaakt op: 01-11-2018 07:01 PM)
449 Weergaven
Brazzie
Explorer
Opties

Sinds afgelopen woensdag in het bezit van de UE75NU8000. Complete installatie met av-receiver, blu-ray, xbox360 en Horizon box was echt wel een uitdaging, Samsung mag wat mij betreft daar wel meer informatie over opnemen. De e-manual is zelfs te beperkt met kennis en informatie, maar goed het is me gelukt.

 

De tv bevalt prima, echter horen we (aan of uit) om de zoveel seconden een heel klein tikje in het apparaat. Alsof er op een willekeurige plek elke keer een klein vonkje is... De stroom hebben we er ook al even vanaf gehaald maar zelfs dan nog blijft het "tikje" terugkomen.

 

Iemand enig idee? 

0 Likes
69 Antwoorden
Harry80
Pathfinder
Opties

@JoeriS  schreef:

Daar wordt aan gewerkt @Harry80, ik ben de afgelopen tijd druk bezig geweest met modelcodes verzamelen van TV's die last hebben van die vervelende tik, aan de hand hiervan gaat men kijken of dit te reproduceren en/of op te lossen is. Daar zijn ze echter nog niet, maar als ik meer weet laat ik het uiteraard hier weten.


Als je aan de hand van de serienummer van mijn teruggestuurden ue65nu8070’s kan achterhalen waar deze zijn, kun je daar los op gaan. 

 

Ik vind een termijn stellen van @Brazzie een goed punt. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik snap aan alle kanten dat jullie op een gegeven moment klaar zijn met wachten, als eind november voor jullie de limiet is zal ik de 30e mededelen wat ik weet. (ik werk zelden op zaterdag) Stel, er is dan nog geen oplossing/verklaring, wat zou dat voor gevolgen hebben voor jullie? Ik kan namelijk nu niet beloven wat ik in dat geval voor jullie kan betekenen. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
Brazzie
Explorer
Opties

@JoeriS Volgens mij is nergens gezegd dat eind november de limiet is? Dat het lang wachten is heb je wel goed opgemerkt 😉 maar ik vind het fijn om wel termijnen af te spreken. Ik ga er vooralsnog vanuit dat Samsung zijn verantwoordelijkheid neemt en dat 'we' het gewoon oplossen naar ieders tevredenheid. Dus: zet 'm op en doe je best. We horen je sowieso graag even eind november met een status update 👍🏻 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat had je inderdaad niet zo verwoord wat termijn betreft, het is meer dat ik jouw bericht combineerde met die van Harry en zo tot dit voorstel kwam. Het blijft lastig om dit soort knopen door te hakken aangezien het niet afhangt van mijn beslissingen, maar mocht ik eerder iets horen zal ik sowieso niet tot de 30e wachten :winking-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Harry80
Pathfinder
Opties

@JoeriS  schreef:

Stel, er is dan nog geen oplossing/verklaring, wat zou dat voor gevolgen hebben voor jullie? Ik kan namelijk nu niet beloven wat ik in dat geval voor jullie kan betekenen. 


De twee ue65nu8070’s kon ik gelukkig binnen de twee weken retourneren, met de QLED was ik daarnet twee dagen te laat voor. Voor mij zou het gevolg zijn dat ik denk nog iets bij moet betalen voor een (LG) OLED.

0 Likes
BartDG
First Poster
Opties

Goed om te horen dat er naar gekeken wordt en dat Samsung het probleem erkend, aangezien de monteur die bij ons langs is geweest adviseerde om het geluid harder te zetten en voor meer omgevingsgeluid te zorgen zodat we de tikken niet meer horen omdat het volgens hem “normaal” is. Ook heeft hij alle instellingen op minimaal gezet zodat hij minder warm word en minder zou gaan tikken. Ten eerste hij tikt nog net zo hard en ten tweede, ik koop niet een “premium” tv om vervolgens alle opties uit te schakelen. Hopelijk komt er snel een oplossing, want ik irriteer mij er mateloos aan.

0 Likes
Harry80
Pathfinder
Opties

@BartDG heeft de monteur nog iets gedaan aan het apparaat ?
Mijn 65” is met veel kracht opengemaakt, de stukjes plastic sprongen er vanaf. Vervolgs is dubbelzijdig type op het frame aangebracht, dit zou de oplossing zijn vanuit Samsung. En natuurlijk werkte dit niet. Grrrrr.
Ik hoorde zelfs ‘iemand’ zeggen 9 van de 10 keer helpt dit niet.
En dat was het, succes met je nieuwe TV van 3K. Een fijne dag nog.

 

Ik wil die tv niet meer. Zelfs niet als ik hem gratis zou krijgen, (nou misschien dat ik hem dan zelf open....) dat tikken is overheersend en zijn soms wel 12 tikken per minuut.

 

 

 

 

 

 

0 Likes
BartDG
First Poster
Opties

Nee de monteur heeft de tv niet los gemaakt. Hij heeft alleen alle instellingen op minimaal gezet en advies gegeven om meer omgevingsgeluid te produceren zodat we de tv niet horen tikken. Dus hopelijk komt Samsung snel met een oplossing want dit is vanzelfsprekend geen oplossing.

0 Likes
Brazzie
Explorer
Opties

@JoeriS @Harry80... inmiddels december en nog geen enkele status-update?????

0 Likes
Patrickengelbar
First Poster
Opties

Goedenavond mensen 

 

ook bij mijn ue55nu8000 hoor ik sinds vandaag in eens tikken. Is dit normaal en zo nee wat kn ik er aan doen want irriteer me er mateloos aan 

0 Likes