Op mijn vorige samsung tv kon ik programma's opnemen en de functie time-shift gebruiken m.b.v. een usb stick. Op mijn nieuwe toestel, type... Bekijk bericht
Ik heb het forum doorzocht maar kon niet de juiste informatie vinden. Daarom de volgende vraag.
Ik ben sinds kort in het bezit van een Samsung... Bekijk bericht
Mijn afstandsbediening is ineens uitgevallen, batterij verwisseld maar tevergeefs. Nu las ik om de afstandsbediening te remoten maar ook hier... Bekijk bericht
Heb deze mooie Qled gekoct maar geeft de gecodeerde zenders van ziggo niet weer. Ziggo gebeld en ondanks dat ik al een CI+ 1.3 cammodule had... Bekijk bericht
Mijn vraag:Ik heb sinds kort een nieuwe tv.
Echter viel me vandaag in 1x op dat het paneel niet recht in het frame zit.Ook vind ik dat er best... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds kort heb ik een Samsung Q-led tv, een Samsung QE55Q8F 2018.
Al vanaf het begin dat ik hem aangesloten en aangezet heb komen er een... Bekijk bericht
Afgelopen weekend heb ik de Samsung soundbar N950 in gebruik genomen. Deze is gekoppeld via de hdmi2(arc) poort op de oneconnect en de ARC poort op... Bekijk bericht
Heb afgelopen vrijdag een Qled Q8FN 55 inch 2018 besteld op TVreus.nl. Zaterdag heb ik deze bezorgd gekregen en uiteraard waren we blij met de... Bekijk bericht
Mijn Samsung Smart TV heeft voor HDMI drie ingangen:HDMI in 1 (DVI)HDMI in 2 (ARC)HDMI in 3 (MHL)Voor ik kabels ga kopen wil ik graag weten of ik... Bekijk bericht
Is that possible to use UHD TV 40 inch UE40NU7120 as a computer screen and set 60Hz when the resolution is 4K?
Why there is only 30Hz under 4K... Bekijk bericht
Reeds enkele maanden een zwarte streep in midden van scherm.
TV inderdtijd (2013) aangekocht voor €2400.
Zal ondertussen buiten garantie zijn... Bekijk bericht
Goedemorgen. We kijken via een HUMAX 5300C (Ziggo) op een nieuwe Samsung (UE32N5000AW) naar TV. De tv is via een HDMI kabel aangesloten op de... Bekijk bericht
Wat me al eerder opviel is dat deze TV zodra het wat lichter is en het volgende beeld zwart met lichte kleuren erin de tv de omzetting niet meteen... Bekijk bericht
Sinds geruime tijd heb ik het probleem dat mijn UE49KS7000 TV plots de melding geeft dat mijn Telenet Digicorder niet meer gevonden kan worden. De... Bekijk bericht