Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe UE50TU8000W crasht met AppleTV4K

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2020 03:51 PM)
139 Weergaven
JG-2
Student
Opties

Gisteren een nieuwe TV (UE50TU8000W) gehaald bij de Mediamarkt. Werkt goed in TV stand. Sonos beam is aangesloten op HDMI ARC poort (2), werkt ook OK.
Maar, Apple TV4K werkt ook, maar steeds na 15-20 min begint het scherm te flikkeren, zie ik witte en vooral groene strepen als een soort stroboscoop en wordt het scherm zwart. 1x zelfs met een luide  tik of knetterend geluid. Daarna is het apparaat helemaal dood. Na paar minuten zonder stroom werkt het weer. 1 x was hij terug gegaan naar fabrieksinstellingen. 
Al gedaan / gecontroleerd:

- alles laatste firmware

- andere HDMI kabels

- andere poort (HDMI 3) geprobeerd, zelfde result

- andere Apple TV (zelfde type)

- HDMI test

- snelheidstest vanaf Apple TV 

Uren TV kijken gaat wel goed. 

Enig idee waar nog te kijken? Bedankt alvast!

 

Jan

De hele dag zeilen kan helaas (ook) niet
0 Likes
2 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @JG-2 , Jan,

 

Vreemd. Het kan aan mij liggen, maar er komen de laatste tijd nogal wat klachten binnen over de 2020 modellen.

Ik zou dit onder de garantie laten vallen. Gaarne melden bij MM, want daar loopt je garantie. Niet bij Samsung.

MM kan nog wel eens lastig doen. In dat geval kun je je altijd nog beroepen op het onderstaande:

Je kunt gebruikmaken van de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt. Zonder opgaaf van reden en dus geld retour.

Het eventuele terugsturen moet gratis gebeuren. Zie:

https://www.nporadio1.nl/consument/6032-internetaankoop-retour-naar-webshop-wie-betaalt-de-verzendko...

 

Houd me graag even op de hoogte over de voortgang..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
JG-2
Student
Opties

Bedankt Dick. 

Ik breng hem morgen terug. De vraag is; welke TV werkt wel goed in deze configuratie? Dezelfde? Of beter een andere? 
Bedankt!

De hele dag zeilen kan helaas (ook) niet