Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

coulance vergoeding

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2017 10:51 AM)
2700 Weergaven
royb
First Poster
Opties

Beste hr/mevr, heb de bon van mijn reparatie per post gekregen, bedankt hiervoor, hat zou alleen per mail worden gestuurd.  Niet erg.

Heb wel mijn twijfels over het bedrag. De onderdelen prijs zijn het zelfde, alleen het coulance bedrag van samsung is verschillend. Voor de reparatie was het ongeveer 50euro , en na de reparatie is het bedrag ongeveer 114 euro geworden, het verschil is niet teruggestort. Mijn ervaring in het verleden betreffende coulance bedragen met samsung was het volgende. (heb als 2 keer een apparaat gehad die binnen een jaar na de garantie van 2jaar defect raakte, een lcd tv in van 2008 en defect in 2011, een was automaat 2008 en defect in 2011). Reparatie uitgevoerd door een ander samsung aangestuurde bedrijf.

De uit te keren bedrag was toen 1e jaar na garantie van 2jaar 30% van de reparatie kosten en dit strookt met het bedrag van ongeveer 114euro wat op een zg verkeerde bon staat.

. Het kan geen tik fout zijn want een tik fout onder een getal van 99 is altijd een getal onder de 99 en niet boven de 100.

 

0 Likes
17 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @royb,

 

heb je wat meer info voor mij? Zoals een klantnummer bij ons of een referentienummer? 

 

Dan kijk ik even wat ik kan vinden. 

rsz-846676
0 Likes
royb
First Poster
Opties

BruceH schreef:  

Hi @royb,

 

heb je wat meer info voor mij? Zoals een klantnummer bij ons of een referentienummer? 

 

Dan kijk ik even wat ik kan vinden. 


dit is direct na de reparatiedit is direct na de reparatie

 

 


BruceH schreef:

Hi @royb,

 

heb je wat meer info voor mij? Zoals een klantnummer bij ons of een referentienummer? 

 

Dan kijk ik even wat ik kan vinden. 




Beste hr/mevr, zie bijlage voor bon met nummer, dit is bon die ik heb gekregen na de reparatie per mail, offerte was voor 302 euro, en nadat de defecte onderdelen zijn opgestuurd is deze zie foto bon bedrag van 227euro naar mij gestuurd. na contact hebben gehad met ce repair kreeg is de oude offerte bon als reparatie bon opgestuurd. met mededeling dat er een tik fout was. Een tik fout voor een getal tot 99 geeft een getal van onder de 99 en niet boven de 100.

 Dit klopt volgens mij helemal niet. mijn ervaring in het verleden met samsung coulance regeling was dat er na 1jr na 2jr garantie een derde van de kosten in mindering werd gebracht als coulance regeling en na 5jr nul. Heb al in het verleden 2 keer gehad dat mijn tv uit 2008 in 2011 en mijn was automaat uit 2008 ook in 2011 defect raakten net 1jr na de 2jarige standaard garantie. Maar toe hebben jullie een ander bedrijf uit barendrecht aangestuurd.

mvgr Roy bahadoer. 

 

 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @royb, bedankt voor de foto. Echter is een referentienummer niet goed te zien op de foto. Zou je misschien het serienummer in een privébericht kunnen sturen naar mij? Ik ga dan verder voor je kijken.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
royb
First Poster
Opties

 

BETREFT EEN SAMSUNG UE55H8000SLXXN

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @royb, ik heb 't even bekeken en zie dat dit op 15 juli contant is betaald. Klopt dat?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
royb
First Poster
Opties

Ja, dit is gepind 302€. Daarna zou ik die middag/avond de definitieve bon per mail toegestuurd krijgen. Dit gebeurderde niet , dus heb ik 2 dagen daarna gemaild en kreeg per mail een bon met een bedrag van 227€. Dit vond vond ik verdacht omdat er een bedrag van 302€ met coulance verdoeding van 50€ is betaald,en op de bon die ik per mail  stond  een coulance vergoeding van 112€  met eind bedrag van 227€.

Ik heb in het verleden ook 2 apparaten van samsung die net na de garantie  van 2 jaar defect raakte , door samsung laten repareren( die aangestuurde bedrijf  uit barendrecht) en kreeg toen een coulance verdoeding die ongeveer 30% van de reparatie bedrag , en dit was een soort regel van samsung, 1e jaar na garantie 30% en werd minder (0%) na de  3e jaar na de garantie, die toen werd aangeboden . 112€ kwam aardig in de buurt van 30% dan 50€ die op de bon stond.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dus begrijp ik daarmee goed dat jij €302,- hebt betaald en daarna een bon kreeg met het bedrag van €227,-?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
royb
First Poster
Opties

Ik  heb al een tiojd geleden dit gesteld, voor de vakantie, nu is de vankantie voorbij dus dacht ga vragen hoe het zit. Eeen ding heb ik goed begrepen, ik ben door Ce repair opgelicht, want ze hebben perongeluk de juiste bon gestuurd en dannog zeggen dat het de verkeerde is. Ze hebben me ook een verkeerde offerte opgestuurd, de echte hen ik naderhand perongeluk gekregen. 

Al die reparatie die ik vroeger door Samsung heb laten doen in het verleden, steeds apparaten een jaar na garantie defect gingen werd ik goed geholpen, nu was mijn tv van 2400 een jaa na reparatie defect, wordt CE repais aangestuurd door jullie, met en offerte van 302euro, waar ik eerst mee eens ging, en dan vraag ik een bon die naderhand wordt opgestuurd en daar staat een bedrag van 227euro op, Verschil is dde vergoeding die samsung geeft en ik dek , weet wel zeker , dat CE repair een laag bedrag als vergoeding opvoerd dan dat ze krijgen en het verschik zelf opstrijken, het is toevalling dat ik de echt bon onderogen heb gekregen.

Volgende keer geen CE repair en geen aansturing door samsung, vind het een slecht behandelingen en afhandeling . 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Had je mijn laatste bericht nog gezien, Roy? Klopt het dat jij €302,- hebt betaald, maar een offerte kreeg van €227,-? Als ik dat weet, kan ik uitzoeken of ik het één en ander kan regelen voor je.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes