Na ongeveer 20 minuten begint het beeld te scrollen.
de televisie is 5 jaar oud.
tv heb ik al terug gezet naar fabrieksinstellingen, zonder... Bekijk bericht
Sinds een week krijg ik regelmatig geen geluid meer door naar mijn Sonos systeem, als ik Netflix (via de SmartHub) op pauze zet en terug start ...... Bekijk bericht
Hallo, ik heb een UE65KS8000 TV waar ik een externe harde schijf (voor opnames van de tv) en een USB-stick op het aangesloten. Wanneer ik iets wil... Bekijk bericht
Hallo,
Deze TV 4 jaar geleden aangekocht als 2de toestel en bijzonder weinig speeluren.
Vorige week start de TV totaal niet meer op, geen... Bekijk bericht
ik heb een samsung LE32S62B. Het geluid gaat vanzelf zachter en uit. Zolang de geluidsbalk in beeld blijft is de tv niet te bedienen. Het zit in de... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds een maand heb ik een nieuwe Samsung tv. Deze heeft behoorlijk last van light bleeding. Ik zag dat dit een veel voorkomend... Bekijk bericht
Ik kocht onlangs (6 sep.) de Blu-ray speler Samsung BD-H6500. (bij Cool blue)Er verschijnt soms storing. Een licht krakend geluid en stroken van... Bekijk bericht
Goeden dag
Ben in het bezit van een Samsung smart tv UE46F6500SSXXN, nu heb ij gisteren een netflix abbonnement maar krijg dit niet werkende op... Bekijk bericht
Dit toestel speciaal gekocht voor de audio remote op de afstandsbediening. Echter nu blijkt dat de tekst en spraak Engels is. In de winkel was de... Bekijk bericht
In april 2012 heb ik een Samsung Led TV aangeschaft.
Het type nummer UE46D8000
Type nummer UEd46D8000YSXXN
Ik was erg gecharmeerd van de... Bekijk bericht
Ik heb een Curved Crystal Color UHD TV 6-Serie UE43KU6500 en van één op het andere moment gaat het beeld weg en lijkt het erop dat de TV opnieuw... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn smart tv, type EU49MU8000. Ik kan de ethernet aansluiting niet vinden. De connect-box heeft ze niet. Zit... Bekijk bericht
Als ik mijn harman kardonset aanzet krijg ik onderbrekingen van 2 seconden om de 5 seconden, kan dit probleem niet verhelpen als ik mijn qled... Bekijk bericht
Ik probeer de steam link app te installeren op mijn samsung smart TV. Echter, ik kan niet zoeken in het app scherm. Belde net met samsung support,... Bekijk bericht
Samsung 6 series heb ik 2 weken geleden gekocht. Alles werkte tot op een half uur geleden. Alle apparaten reeds losgekoppeld en stekker er uit... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik ben al enkele jaren in het bezit van een samsung smart 3d tv. Model UE40D6300. Ik heb mijn 3d brillen( Samsung SSG-4100GB)... Bekijk bericht
ik hen mu7070.ik kijk alleen tv en toch heb ik een dagelijks verbruik van wifi tussen 8 en 12gb.hoe kan ik dat verbruik op de achtergrond stoppen
... Bekijk bericht