Hallo,
Ik kan geen kanalen zoeken op mijn tv, de zoek functie is geblokkeerd
Mijn tv resset niet meer, de resset functie zijn geblokkeerd.
... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds kort heb ik veel problemen met mijn smart TV UE48H6640SL. In eerste instantie reageerde TV heel traag of zelfs niet op de... Bekijk bericht
Mijn UE60KS7000 (ong. 2 maanden geleden gekocht) verloor gisteren tijdens het kijken naar Netflix de verbinding met WIFI. Sinds dien geen... Bekijk bericht
Op enkele Youtube video's zijn er voorbeelden te zien voor de grotere modellen, waarbij de ganse doos wordt losgekoppeld van het onderstuk en... Bekijk bericht
Betreft: Samsung UE49KS8000
Wanneer Timeshift geactiveerd is, verschijnt er vóór het openen van de programmagids een waarschuwing dat... Bekijk bericht
Als de UE32M5690 zou worden aangeboden voor de prijs van de UE32K5670, is dit dan een betere deal?
Of mist de UE32M5690 functies of heeft deze op... Bekijk bericht
Hallo
Ik lees overal bij reviews van de samsung sk9000 .dat deze een melding laat zien wanneer hij 4k afspeelt. Dat doet hij hier dus niet
Moet... Bekijk bericht
Mijn UE55HU7500 TV van mei 2014 had tijdens het kijken naar Netflix ineens geen beeld meer. Het backlight bleef wel aan en geluid en wisselen van... Bekijk bericht
Ik heb eerder onder de post “Netflix en You Tube na laatste updates slecht” verteld dat de downloadsnelheid met de speedtest van Ookla op de... Bekijk bericht
Hi,
Sinds gisteravond heb ik een zwart beeld als ik Netflix will kijken op mijn QE65Q7F via de balk met apps. Is dit een bekend probleem en... Bekijk bericht
Hallo
Als ik Netflix op de ks9000 test bij internetverbinding haal ik hoogstens 35mbps en op xbox ligt dit rond de 75mbps.hoe komt het dat ik... Bekijk bericht
Hallo, gisteren een nieuwe UE40MU6100 aangekocht. Ik ben niet tevreden over de beeldkwliteit. Het beeld is niet zuiver. Bij de verkoper waren er... Bekijk bericht
Ik heb dit model Smart tv onlangs gekregen. Deze zou volgens de beschrijving digitale ontvangst ondersteunen. Er is onlangs glasvezel aangesloten... Bekijk bericht