Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Upgrade tv

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2017 08:20 AM)
350 Weergaven
Famdebaar
First Poster
Opties

Dag,

blijkbaar heb ik een te oude tv, 6 serie uit 2011, en kan de Netflix app niet geïnstalleerd worden. Is er een manier om de software te upgraden of is er een andere manier om het probleem op te lossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Famdebaar,

Helaas ondersteunt Netflix geen TV's van voor 2012. Dit is niet softwarematig op te lossen, maar een keuze van Netflix.

Een goedkoper alternatief voor een nieuwe TV kopen is een Chromecast voor een paar tientjes aan te schaffen zodat je Netflix kunt streamen naar je TV :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Famdebaar,

Helaas ondersteunt Netflix geen TV's van voor 2012. Dit is niet softwarematig op te lossen, maar een keuze van Netflix.

Een goedkoper alternatief voor een nieuwe TV kopen is een Chromecast voor een paar tientjes aan te schaffen zodat je Netflix kunt streamen naar je TV :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
Sewram13_
First Poster
Opties
QLED tv gekocht 12-11-2017 UPGRADE DAYS gekocht ik heb als INGEDIENT op 24-11-2017 maar nog niks gehoord over 200euro
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Sewram, is het mogelijk dat je hier een nieuw topic over maakt? De vraag die je stelt sluit totaal niet aan op het topic en het gesprek. Indien je 'm gemaakt hebt ontvang ik graag de link, dan ga ik gelijk voor je kijken. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
orlandothijsen
First Poster
Opties
Ik heb Netflix en Internet browser. Ik wil gewoon nieuwe versie installeren
0 Likes
orlandothijsen
First Poster
Opties
Thanks. Ik heb Netflix en Internet browser. Ik wil gewoon nieuwe versie installeren
0 Likes