Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV "ziet" geen draadloze netwerken meer

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2017 09:34 PM)
59870 Weergaven
ernst_1181
Apprentice
Opties

 Hi,

 

Sinds korte tijd ziet onze televisie (UE40ES6570) geen draadloze netwerken meer.

Als ik naar netwerkinstellingen ga kan ik wel zoeken maar na 30 seconden ga ik weer terug naar het beginscherm van netwerk zoeken. Ik heb de televisie al aan een bedraad netwerk gekoppeld en dan heb ik direct verbinding. Heb gecontroleerd of alle firmware up to date is (T-MST10PDEUC-2007.0, BT-G) en dat lijkt goed te zijn.

 

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

 

Groet,

 

Ernst

0 Likes
Spring naar oplossing
54 Antwoorden
sweety69
First Poster
Opties
Hallo ik heb nu het zelfde probleem maar als ik het draadloze macadres zoek staat hij er wel maar ik weet niet hoe ik deze kan selecteren, hij blijft bij na foute ivoer van mijn kant op gedraad staan
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Probeer eens bovenstaande, Sweety69.

 

De stappen voor de reset kan je via de link aangegeven. Tevens heb ik je beantwoord onder je eigen post.

rsz-846676
0 Likes
Bet
First Poster
Opties

We zijn al dagen bezig om het probleem op te lossen. Stond op het punt om de tv op garantie te sturen.

Deze oplossing heeft bij ons wel gewerkt. Gewoon tv resetten en netwerk via wifi werkt weer.

Bedankt

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Fijn om te lezen dat het is gelukt! 


-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
Joy88
First Poster
Opties

Hi Bruce,

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven; er wordt geen enkel draadloos netwerk gevonden op de  TV. Standaard staat hij op 'bekabeld' en als ik dat probeer aan te passen springt hij terug naar bekabeld na een seconde of 30. Tot 1,5 week geleden werkte alles perfect. De wifi werkt nog steeds goed op telefoons en laptop. Ik heb alle stappen doorlopen, van het resetten van de router tot de mediabox tot aan het resetten van de tv. Ook bij het resetten van de TV geeft hij bij Stap 2: network settings aan dat hij 'checking for wireless networks' is, maar dat verdwijnt na ong. 30 sec. weer. Deze reset heeft bij mij dus helaas niet geholpen. Hoe nu verder? Alvast dank! 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @Joy88! als je 'm naar een Wifi netwerk laat zoeken haal je de internet kabel er dan ook uit? De kans is groot dat hij terugschiet naar "bekabeld" omdat hij merkt dat die optie er is en dit doorgaans beter werkt. 

Maar ik lees nog niks terug over het resetten van de Smart Hub, wat relevant kan zijn aangezien daar de netwerk instellingen worden opgeslagen. Heb jij ook de UE40ES6570 staan of een ander model?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Joy88
First Poster
Opties

Hi @JoeriS,

 

Er zit geen internetkabel in de tv. Ik heb alleen de HDMI kabel van het tv kastje van Ziggo erin zitten, en de tv heeft altijd op draadloos netwerk gewerkt. Hij vindt nu opeens geen netwerken meer. Model van de TV is UE40H6500.  Ik hoop dat je iets weet:) Gr, Joy

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Da's ook een hele mooie! :winking-face: maar dan had ik het bekabelde internet deel verkeerd begrepen, pardon. Zou je dan hier nog voor me willen kijken: "Menu > Ondersteuning > Contact opnemen met Samsung" en me laten weten welke software versie je daar ziet staan? Het zou zo maar kunnen dat ik nog een update voor je heb.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Joy88
First Poster
Opties

Hi JoeriS,

Dat is T-MST14DEUC-2880.2, BT-S. Bedankt voor de snelle reacties, super fijn! 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Tnx! Als je hier onder Downloads kijkt zie je dat de nieuwst beschikbare versie 2890.2 is. Als de TV 'm niet zelf pakt kan je 'm hier ook zelf downloaden, uitpakken naar een lege USB stick om de TV zo handmatig te updaten. Pakt hij hierna je Wifi netwerk weer?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes