Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Issue foto uploaden ambient mode

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2019 12:53 PM)
621 Weergaven
EZL
First Poster
Opties

Ik heb een prachtige qled 6f (2018) gekocht. Mede voor de ambient mode. Maar nu wil ik via smartthings app (iphone) eigen foto’s uploaden, maar de app laad mijn foto’s niet uit de iphone galerij. Dat ronde tekentje blijft maar doordraaien, maar geen fotos te zien. Dus ook nog niets kunnen uploaden. Is dat een bekend probleem, mogelijk oplossingen?

 

Daarnaast kan de ambient mode toch ook als achtergrond staan, ondanks dat de tv uit staat (of in standby)? Heeft het dan niet veel stroomverbruik? Of valt dat wel mee?

 

Alvast bedankt!

0 Likes
4 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Zijn de foto's misschien op een externe locatie opgeslagen, bijvoorbeeld de cloud?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
EZL
First Poster
Opties

Dank voor je reactie. Nee niet op een cloud. Maar zou het evt. op icloud of google drive kunnen zetten.  Staan nu alleen op mijn iPhone. Klopt het dat je dan perse een samsung toestel/tablet moet hebben om de fotos te kunnen uploaden? 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het lijkt toch een probleem vanuit de software. Heb je de app al eens verwijderen en alles opnieuw ingesteld vanaf punt 1?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
PeterM63
First Poster
Opties

ik heb momenteel (meer dan jaar later) exact hetzelfde probleem. Ik krijg mijn foto's ook niet gecopieerd, terwijl ik wel met smart things app connective heb en ook apple tv prima werkt. Wie weet een oplossing?

0 Likes