ik wil met een windows 10 laptop mijn Samsung tv (UE32K5600) gebruiken als 2e scherm. alleen als ik windows laat zoeken naar "verbinden met... Bekijk bericht
Vanochtend was mijn zoon tv aan het kijken toen ineens het spraakgebreken aan ging. Hij vroeg toen om greyscaling ofzoiets en ipv dat mijn zoon weg... Bekijk bericht
Sinds een aantal dagen werken bepaalde apps niet meer zoals videoland, RTL XL, eigenlijk werkt alleen Netflix nog gelukkig. Krijg de melding fout... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Wanneer ik mijn Chromecast Ultra aan de TV koppel via HDMI en ik zet mijn TV uit dan blijft het standby knopje rood knipperen... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn dochter wil een Samsung Frame TV gaan kopen op internet.
Moet deze TV ook als eind van de code XXN hebben?
Zodat zij geen... Bekijk bericht
goede morgen ik ben Marc ik heb mij gisteren een nieuwe samsung tv gekocht (QE65Q60R) ik heb echter één probleem ik krijg mijn soundbar niet... Bekijk bericht
Sinds een poosje ben ik in het bezit van een UE55NU8000, hij bevalt prima. Sinds vandaag hangt hij aan de muur met een Vogel's wall 3205/3305.... Bekijk bericht
Ik heb al enkele maanden Disney+ maar plotseling krijg ik bij het opstarten van de Disney+ app het volgende te zien:
-----------------
... Bekijk bericht
Afgelopen week een nieuwe TV gekocht. Een Samsung ue43ru7100 en er een CI+-module via Ziggo bij besteld. Nu werkt de RODE knop niet. Ik heb via... Bekijk bericht
Hallo allemaal afgelopen zaterdag wat heel raars meegemaakt. Een nieuwe Samsung Qled 90R gekocht 65inch. Mooi opgehangen en de installatie gaf ook... Bekijk bericht
Hello there I've been having problems with my Samsung smart tv lately .
When i click on the smarthub button i need to setup smart hub so... Bekijk bericht
Hi all,
I am only able to connect to the 2.4g wifi network but not able to connect to the 5g wifi network on my TV (model UA43RU7400) - anyone... Bekijk bericht
Ik heb de QE49Q70R aangeschaft als vervanger van een Sony TV. Ik had bij de Sony een hoortoestel voor slechthorenden met 3,5mm connector... Bekijk bericht
Hoi,
Ik probeer mijn Samsung tv (UE43MU6120) te verbinden met de smartthingsapp maar dit wil helaas niet lukken. Mijn Wi-Fi werkt perfect. Ik... Bekijk bericht
Hallo. Ik heb een Samsung the frame. Mijne Connect box staat achter de bank. Mijn kpn ontvanger staat daar ook. Echter om nu te kunnen wisselen van... Bekijk bericht
Ik heb de Samsung UE75RU7170 via HDMI3 ARC op mijn Denon AVR-1911 aangesloten.
De Denon heeft moeite met de standaard DD+ audio van Netflix,... Bekijk bericht