Hallo,
Is er een mogelijkheid om een hooftelefoon aan te sluiten op een UE40J5100AW TV
( al dan niet met een station of bluetooth)
Alvast... Bekijk bericht
USB aansluitingen One Connect Box niet zichtbaar bij BRON op TV (voorheen wel), USB stick wordt ook niet herkend.
SmartTV UE55KS8000LXXN. Via... Bekijk bericht
Ik heb mijn Samsung QE55Q70R TV via de HDMI ARC poort aan de achterzijde aangesloten (via een HDMI kabel) op mijn Onkyo TX-NR656 op de HDMI ARC UIT... Bekijk bericht
Sinds kort donkere verticale balken op het scherm (linker kant en rechts vh midden). Via menu de voorgeschreven test met beeld uitgevoerd. Foto vd... Bekijk bericht
Hello,
I received an email that there was an issue with my application for cashback because:
The Label is not cut out accordingly
The... Bekijk bericht
Ik heb afgelopen maandag een Frame QE49LS03RAS gekocht, maar daar zat echter niet de beloofde voucher voor 6 maanden Art Store in de doos.
Kan... Bekijk bericht
Hallo mensen,
Opeens merkte ik dode lijnen/strepen links in het scherm van mijn tv. Het lijken net krassen. Mijn oog valt hier constant op en... Bekijk bericht
Net een nieuwe QE49Q67 aangeschaft (03-12-2019).
Nu geeft de tv na een paar dagen na aanzetten de melding dat er geen zenders beschikbaar zijn.
... Bekijk bericht
Hallo,
Ik wil mijn giftcard voor de art store, die bij mijn nieuwe Frame TV bijgeleverd was, activeren, maar ik krijg de melding dat de code... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb gezien dat andere merken televisies 4 speakers en 60 watt RMS hebben.
Jammer dat samsung dat niet heeft. Bij 55 inch. Televisies.... Bekijk bericht
Ik heb een 55Q950R televisie.
De eerste keer met een Iphone of Mac aanmelden lukt, hij vraagt een code en dan werkt het perfect. wil je nadien... Bekijk bericht
Hallo
ik heb deze tv net gekocht voor volgend jaar op de camping
nu hebben ze op de camping wifi
maar de tv is wifi ready
om de tv op... Bekijk bericht
Vanmorgen mijn televisie aan de muur opgehangen. Deze heeft alle tijd (9 maanden) op de standaard gestaan. Ophangen was erg eenvoudig alleen nu... Bekijk bericht
Wie kan mij helpen. De volume regeling werkt niet met RF met mijn Ziggo Nextbox. Alle andere functies doen het wel. TV is een SAMSUNG UE65NU7020... Bekijk bericht
Tijdens het kijken naar Netflix staat het beeld ineens stil en krijg ik de melding dat de smart hub wordt bijgewerkt. De televisie gaat dan uit en... Bekijk bericht