Televisie (model UE46F6510SS) blijft sinds vanmorgen voortdurend uit en aan gaan. Ik heb alle randapparatuur (kabeldecoder, playstation,... Bekijk bericht
Goedendag, ik wil mijn Samsung S8 verbinden via Bluetooth met de Samsung Frame type:UE55LS003 om muziek van Deezer af te spelen zodat ik het... Bekijk bericht
Model UE40NU7115 van Samsung gekocht. Deze wordt in Spanje geproduceerd. Bij automatische afstemming worden geen digitale zenders gevonden. Onder... Bekijk bericht
We hebben de Qled 7 serie . Telkens om 16.59 springt hij op ambiente mode . Heb al vanalles geprobeerd maar vind geen oplossing . Gisteren met... Bekijk bericht
Dit weekend een nieuwe tv gekocht (The frame QE55LS03RAS). Bij het aansluiten herkende de one connect box de Nintendo Switch die in HDMI poort 2... Bekijk bericht
Hallo, op 29/11/2019 heb ik de frame van 65 inch gekocht. Ik begrijp dat er een voucher in de doos zou moeten zitten om 6 maanden gebruik te maken... Bekijk bericht
Hi alle leden van de community,
Kunnen jullie mij eventueel helpen met de volgende issue:
Op de 23.11.2018 heb ik een QE65Q9FNALXXN bij... Bekijk bericht
Sinds een paar weken de Samsung Qled TV in bezit. Dit in combinatie met de CI+ moduul Quantis Ziggo CI+ 1.3. Het probleem doet zich voor... Bekijk bericht
Waarom kan ik geen mail sturen naar Samsung? Waarom kan ik niet communiceren met Samsung zonder dat heel de wereld dit kan lezen?
Ik heb geen... Bekijk bericht
As I have no space enough in height I need a 49" television.
Will Samsung QLED 49"8K come available in 2019/2020?
Thank you in advance... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Ik heb laatst een QE65Q80R aangeschaft maar vind hem over het algemeen een beetje tegenvallen. Bijvoorbeeld de ondertiteling... Bekijk bericht
Ik zou graag willen dat het geluid van de tv over externe speakers gaat. Bij mijn vorige Samsung tv (2017) werkte dat prima, die ging direct over... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort deze Samsung tv en tijdens het streamen van mijn iPhone xr loopt de ondertiteling minstens een kwartier achter of het beeld... Bekijk bericht
Hallo allen,
na meerdere ongewilde/geforceerde firmware updates heb ik problemen met mijn samsung tv.
Origineel had de tv firmware versie... Bekijk bericht
Mijn qled afstandsbediening werk niet meer. Alle oplossingen geprobeerd die genoemd worden. De bediening ban de tv gaat via de KPN remote. Heeft... Bekijk bericht
Beste, Ik heb een QLED 4K 65 inch 65Q70R aangeschaft onlangs, hij zit nog in de verpakking ivm verhuizen, maar wat ik mij afvroeg, ik kan... Bekijk bericht
Beste,
kan iemand me helpen met de beste beeld instellingen voor dit toestel en of jullie instellingen willen delen? Ik krijg hem niet lekker... Bekijk bericht