Ik heb een Samsung 7 series uhd 55 inch. Ik heb smart things geïnstalleerd zodat ik de tv met mijn mobiel kan bedienen. Echter is de tv offline als... Bekijk bericht
Ik wil op mijn nieuwe Samsung TV QE55Q90R graag muziek luisteren terwijl het beeld is uit gezet.
Ik vind nergens in de menu-bediening een optie... Bekijk bericht
Ik heb mijn nvidia shield aangesloten op mijn Samsung QE55Q8F (2018).Aangezien ik niet te spreken ben over de apps van videoland en netflix die... Bekijk bericht
Op mijn afstandsbediening zitten 3 shortcuts naar programma s. O.a naar Netflix. Kan ik onder een shortcut een ander programma instellen?
Bekijk bericht
Ik ben wel verbonden met internet en kan op internet, maar als ik een update wil doen van versie 1270 naar versie 1290 gaat alles en op het laatst... Bekijk bericht
Hallo
We hebben sinds dit weekend een nieuwe televisie aangekocht (model QE65Q64RALXXN).
Het probleem is dat we geluid hebben maar het... Bekijk bericht
Beste
Door één of andere manipulatie (?) zijn alle programma’s/zenders/opgenomen programma’s geblokkeerd. Dit is op zijn minst zeer vervelend.... Bekijk bericht
Na het verplaatsen van het TV, werken de HDMI Poorten niet meer. Nou lijkt het me sterk dat ze kapot zijn... ding is 2 maanden oud, chromecast... Bekijk bericht
Ik zie op allerlei websites settings als HDR+ en HDMI UHD Color voorbijkomen voor de Q70R. Maar... ik kan ze niet vinden. Kan iemand me op weg... Bekijk bericht
Bij de opzet van de proximus decoder en de Samsung QLED Q70R is de one remote manueel gekoppeld aan de proximus decoder. Dit werkte perfect.
... Bekijk bericht
zonet wou ik een herhaling terug kijken van Expeditie Robinson op de RTL XL app.
maar die staat dus niet standaard op de tv, zoals de npo app,... Bekijk bericht
Ik heb ongeveer een week geleden mijn tv gekocht maar omdat ik nog geen plek had om hem neer te zetten nu pas uitgepakt. Het valt mij op dat links... Bekijk bericht
Graag zou ik willen weten of iemand weet wat de input lag is van de samsung televisie qe55q65r. Ik speel af en toe wat games op de PlayStation,... Bekijk bericht
Goede avond,
Ik vroeg mij af of iemand weet of de QE55Q80R HDMI 2.1 ondersteund?
In eerste instantie wilde ik de 70R kopen maar deze heeft... Bekijk bericht
Goedenavond,
Ik heb een nieuwe Samsung tv . De QE49Q70RAL. Deze is voorzien van een smart control afstandsbediening.
Nou zitten er op deze... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Sinds dit weekend in het bezit van een Mooie Samsung TV.
Modelnr.: QE49Q70RAL Modelcode: QE49Q70RALXXN
Ik krijg het niet... Bekijk bericht
Beste,
vandaag heb ik the frame tv gekocht. Het lukt me niet te verbinden met de art store. Alles werkt verder gewoon.
hij geeft dit aan... Bekijk bericht