Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Het Grote Voorsteltopic!

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2017 04:43 PM)
2649 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Welkom op de officiële Benelux Samsung Community!

 

Leuk dat je lid bent geworden en met andere Samsung fans je kennis en ervaringen wilt delen. Om elkaar wat beter te leren kennen lijkt het me leuk als je jezelf even kort wilt voorstellen. Wie je bent, je hobby’s of interesses, het kan allemaal!

 

Ik zal alvast beginnen. Mijn naam is Robert en ik ben jullie Community Manager op dit forum. Naast dat ik me helemaal thuis voel op het internet en gek ben op nieuwe technologie, wil ik de Samsung Community de leukste plek van Nederland maken. In mijn vrije tijd kijk ik regelmatig de nodige berg aan films en series of kies ik ervoor gezellig op de bank met een paar vrienden wat FIFA potjes te spelen. Daarnaast zal je mij in de zomerperiode waarschijnlijk vaak tegenkomen op festivals! Verder ga ik regelmatig naar de sportschool en ben ik helemaal gek op reizen (met laatstgenoemde is de portemonnee het helaas niet mee eens).

 

Ik ben ook heel benieuwd wie jullie zijn dus stel jezelf gerust voor! :smileyhappy:


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
118 Antwoorden
Woevanda
Apprentice
Opties
Mijn naam is Peter.
Ik ben sinds 1993 op het internet te vinden en heb de hele opkomst van het mobiele tijdperk van dichtbij meegemaakt.
Ben gek op gadgets, film en series kijken en reis als export manager voor mijn baas in Zuid-Europa en Afrika.
Stezie
First Poster
Opties

Ik ben Stezie,

Ik ben veel op weg, met de auto, fiets of lopend.

Ben vaak opzoek naar iets nieuws wat ik dan kan uitproberen of het ook wel werkt zoals het word aangegeven.

Davey
Helping Hand
Opties

Hallo Davey hier!

Jullie hebben er weer een Moderator bij 😳 Sinds kort ben ik werkzaam bij Samsung. En ik ga jullie vragen met zoveel plezier beantwoorden, dat wil je niet weten. Waar gaat mijn hart sneller van kloppen?

 

  • Backpacken - ik kan geen genoeg krijgen van Azië
  • Feestjes /festivals - 't liefst in Amsterdam
  • Familie - rasecht familiemens
  • Gamen - tja, welke jongen niet
  • Vrienden- wat moet je zonder je vrienden
  • Duiken - check m'n profielfoto

Laten we gezamenlijk dit forum gebruiken en uitbreiden door je ervaringen te delen. Met al je positiviteit en advies die je te bieden hebt. Ik kan niet wachten!

 

________________

Het leven is een feestje! 🎉


---------
Signature-S10
timur
Journeyman
Opties

Hoi, mijn naam is Timur.

 

Ik hou lekker eten en leuke uitjes. Daarnaast is mijn hobby fitness en Latin dansen. Ik werk als Proces/team manager bij KPN. Ik ben Fan van Samsung en deel graag zaken waar ik tegen aan loop om zo gezamelijk tot verbetering te komen.

Groeten,
Timur
Jofra
Apprentice
Opties

Voorstellen,

 

dat is niet mijn sterkste punt hoor.

 

Maar mijn naam is Johan ik ben buschauffeur van beroep.

Ik ben veel te vinden op social media zoals FB en Instagram soms ook op Twitter.

Verder hou ik van films kijken maar ook van films maken en bewerken  en foto's vooral van popkoren tijdens hun optredens.

Deze zijn dan ook te vinden op mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCgi4unJAacmlsqZUmpFA29w

 

Ik heb ook de nodige Samsung telefoons gehad en sinds maandag de Samsung J7 aangeschaft nadat mijn Galaxy Mega het heeft begeven.

Jammer dat er momenteel geen groot scherm meer te koop is wat betreft de Samsung collectie.

 

Zo dit was het zo'n beetje van mij ... wil je nog meer weten vraag het mij dan gewoon.

 

xxx

 

 

RuudjeH5
Journeyman
Opties

Haai

Mijn naam is Ruud van Engelen

Samen met mijn oudtse zoon hebben wij een Drag race team wij racen met scooters en doen dit door heel Europa .

Daar naast ben ik fabrikant van Kite Buggys ( kleine 3 wieler die d.m.v. een vlieger word voort getrokken ) . En om alle eindjes aan elkaar te kunnen knopen ben ik ook zzper in de metaal

, druk zat dus zou je zeggen haha .

Sinds Kerst dit jaar ben ik de gelukkige eigenaar van een Samsung Gear S3 Frontier horloge .

Wij hebben al een Samsung TV en ik gebruik een Samsung Galaxy S6 edge .

Zoals heel veel eigenaren van een smartphone gebruik ook ik deze maar voor een klein gedeelte van zijn kunnen , en dat vind ik jammer . Het zelfde geld voor onze TV en nu ook voor de Gear S3 . Ik ben niet iemand die luk raak allerlij apps download , de apps die ik heb heb ik zorgvuldig uit gezocht . Ik heb onlangs een OBD app geinstalleerd en daarbij een BT transmitter in mijn ford custom geplaatst , nu kan ik zelf mijn motor management uitlezen en mijn dashboard is gigantisch uitgebreid nu hahaha .

Voor mijn S3 heb ik de app " Watchmaker"  gekocht om zo echt leuke faces te downloaden en te maken . Veel mensen vinden dit een top app , helaas krijg ik de wijzerplaten niet van mijn telefoon naar mijn horloge 😞

Ik wil ook muziek gaan luisteren via mijn telefoon maar weet niet goed hoe , wat en waar ik de beste apps kan vinden .

Groet

Ruudje861460_614786538571528_138355616_o[1].jpg14212188_653570444818957_3630865445968072845_n.jpg

straight and FAST
Predemius
Apprentice
Opties

Hoi! 

Besloten mij ook maar eens aan te melden. Vooral omdat ik sinds kort in bezit ben van de Gear S3 en geloof dat wij daar als community verantwoordelijk zijn om app bouwers de functionaliteit te laten verbeteren. Maar daar later meer over.

Ik ben Eelco, 30 jaartjes oud en werkzaam als informatiemanager binnen de overheid. Door mijn achtergrond denk ik veel na over wat IT middelen ons kunnen brengen en hoe zij meest optimaal gebruikt kunnen worden. 

Eigenaar van een Galaxy S7 en Gear S3. Mijn vrouw heeft mijn oude S6 dus we zijn een mooi stel zo. Hobbyen met IT past natuurlijk in het plaatje en daar is thuis voldoende ruimte voor. Smarthome begint ook interessanter te worden. 

 

Als lid ben ik op zoek naar het 'ons' als bezitters van Samsung apparatuur. DIt forum gaat voor mij verder dan tweakers of XDA, ik zou het tof vinden om als community in samenwerking met Samsung toffe dingen te doen.

Een voorbeeld is de nieuwe S3. Qua functionaliteit vind ik het nog zeer beperkt en valt het mij eigenlijk tegen. Ik zie app bouwers onvoldoende aansluiten op Tizen en dat is jammer. Misschien kan deze community daar verandering in aanbrengen. 

 

Tot zo ver! Cya!

RuudjeH5
Journeyman
Opties
Ik heb vandaag een berichtje gekregen van de maker van de app " Watchmaker " Androidslide Alex Curran . Hij schreef mij dat er een update aan komt die er voor gaat zorgen dat de app ook voor de S3 gaat werken .
Nu nog ff proberen geduld op te brengen hehe
GR Ruud
straight and FAST
Predemius
Apprentice
Opties

Nice! 

Als Google er nou ook voor zorgt dat met maps de directions op de gear getoond worden... En dat je eenvoudig een Google now search kan doen..  Wie kennen we bij Google om die wens aanhalig te maken? Geen idee hoe lang hun backlog is... 

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Beste Leen, Predemius en RuudjeH5, Ik denk dat jullie het beste even een aparte topic kunt aanmaken hiervoor. Dit is het voorstel topic, bedoeld om je even voor te stellen :winking-face:
Stars-Moderator-signature-800x200-2