Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Led view cover S8 plus defect

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2018 09:40 PM)
1708 Weergaven
Hallo2
Journeyman
Opties

Goedenavond is er iemand die mij kan vertellen waarom mijn led view cover van mijn S8 plus niet meer werkt

Hoor het graag 

Groetjes Juliette 

0 Likes
37 Antwoorden
RobC1
Apprentice
Opties

Ik wens je succes maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer want op de buitenlandse fora is bij herhaling te lezen dat ook nieuwe covers de problemen niet oplosten.  In dit geval was de cover gewoon stuk blijkbaar...

0 Likes
Fabian1985
Apprentice
Opties

I know maar ik zag net 2 jaar garantie. Dus ik wacht tot ik nog 3 maanden heb en dan ga ik ermee terug. Heb ik dan iig tijddlijk nog een goeie of mocht ik um verkopen is dat weer extra meerwaarde haha 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@RobC1, zoals @Loret4ever aangeeft werkt het wel met een nieuwe cover. Ik raad je aan om met de verkoper contact op te nemen

rsz-846676
0 Likes
beubert42
Explorer
Opties
Hai Boelie, heb je het over de cover of het toestel? En welke winkel? Misschien kan ik zelf dan ook hier iets mee, heb ook problemen hiermee. Kun je me even iets laten weten? m.vr.gr., Bert
0 Likes
Boelie
Student
Opties

Hoi Beubert42,

 

Ik had het over de cover. Gekocht bij bol.com al zou de winkel er niet toe mogen doen als het product nog in garantietermijn zit en je de bon nog hebt.

0 Likes
Chalita
First Poster
Opties
Hallo, ik heb mijn telefoon laten vallen en is onder in de hoek beschadigd maar niet in de originele hoesje maar in een andere hoesje zonder klepje, dus besloot ik om het weer in de originele hoesje te doen maar nu werkt de led view cover van mijn s8 plus meer.
Groetjes C.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Chalita,

 

Staat NFC aan op je toestel? En staan er updates klaar in de Galaxy Store? Zorg ervoor dat alle apps hier up-to-date zijn.

 

Zie je bij Instellingen -> Toegankelijkheid -> Accessoires staan?

rsz-846676
0 Likes
lissy62
First Poster
Opties
opgelost, alle berichten als gelezen gedaan
0 Likes