Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S8 SIM locked buiten Europa

(Onderwerp aangemaakt op: 16-07-2019 12:33 PM)
386 Weergaven
mgc8
Apprentice
Opties

Hallo,

Een paar weken geleden kocht ik een Galaxy S8 als een verjaardagscadeau voor mijn vader die in een ander land woont. Ik zorgde ervoor dat ik een Nederlandse SIM erin legde en het meer dan 5 minuten gebruikt -- zoals gespecificeerd in de instructies voor de "unlock". Ik heb al ongeveer 20 minuten zowel uitgaande als inkomende gesprekken binnen Vodafone NL gedaan, evenals datagebruik. Toen stuurde ik de telefoon naar mijn vader. Het werkte goed, maar toen hij zijn SIM instelde, vroeg het om een ​​"Network PIN". Hij dacht dat het zijn SIM PIN was, en heeft het een paar keer ingevoerd, maar dat werkte niet. Dan is het volledig geblokeerd en nu vraagt ​​het om een ​​"Network PUK" -code, anders werkt het helemaal niet. Het lokale Samsung-kantoor kunde niet helpen. Kunt u alstublieft adviseren hoe we dit snel kunnen oplossen?

Dank u,

Met vriendelijke groet,

Mihnea

51 Antwoorden
MrsAnnemarie
Apprentice
Opties

@psecco

I don't know if your South African carrier has any offers that will make it possible for you to make a 10 to 20 minutes call with your SA sim at low costs, but the problem was solved for my when I was in Kenya, and I was in luck that my dutch Vodafone carrier has an awesome deal, 30 minutes from anywhere in the world just for 5 euro's. Don't wanna bump your costs, again it worked at my end, it should work at your end. Keeping fingers crossed for you!

BS80
First Poster
Opties

Hoi Samsung,

 

Ik heb nu ook dit probleem. Hebben jullie ook de codes voor mij netwerk puk code?

0 Likes
Martine-1984
First Poster
Opties

Dit heb ik ook, met mijn samsung a6plus, ik zit nu in india en heb de unlock code nodig, samsung kun je mij helpen

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Martine. Heb je het toestel al eens gebruikt met een Nederlandse sim. Zo ja: hoe lang heb je gebeld en via welke provider?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Sasaki
First Poster
Opties

Hoi Klantenservice,

Ik heb precies hetzelfde probleem en heb dringend de inlogcode nodig. Kunnen jullie helpen?

0 Likes
Sasaki
First Poster
Opties
Het gaat om een unlockcode.
0 Likes
Daniel
Moderator
Moderator
Opties

Hoi Sasaki! Welk toestel heb je precies? Gaat het om een nieuw toestel en in welk land wil je deze gebruiken?


---------
Moderator-signatures-v1-NL
"It's not about what you get, it's about who you're becoming."
0 Likes
Henny72
Student
Opties

Hallo DanielU,

 

Ik heb afgelopen zomer hetzelfde gehad met mijn Galaxy s9+, ondanks dat ik deze in Nederland al enige tijd gebruikt had. Met beide spots minimaal een kwartier gebeld, maar de lock zat er nog steeds op, waardoor ik hem in Thailand niet kon gebruiken met een Thaise simkaart. Deze zomer gaan we weer en ik wil het probleem graag voor zijn. Kan ik de code ontvangen en de lock vanuit Nederland al ontgrendelen?

 

Hoop dat je me kunt helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Henny

0 Likes
Athur
First Poster
Opties

Hallo beste Samsung medewerkers,

 

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Galaxy S8. Ik ben al bij de Samsung service center in Rotterdam geweest. Daar hebben ze mijn telefoon gereset en vervolgens met mijn telefoon 7 min gebeld naar een nederlandse nummer. De regio lock zou dan volgens hun unlockt moeten worden maar het heeft niet mogen baten, want met een Malaysische sim kaart erin kreeg ik weer de melding "Pincode SIM-netwerk geblokkeerd. Voer PUK van SIM-netwerk in". Dit probleem krijg ik niet wanneer ik deze Malaysische sim kaart in mijn ouwe Galaxy S6 plaats. Verder konden ze me jammer genoeg niet meer helpen. Na het lezen van dit forum stuur ik maar alvast mijn gegevens en dergelijke naar een aantal Moderators in de hoop dat ik z.s.m. de unlock code verkrijg aangezien ik al over 2 weken op vakantie ga.

Met vriendelijke groet,

Athur

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Athur,

 

Ik heb jouw privébericht beantwoord en de unlock code aangevraagd!

rsz-846676
0 Likes