Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S8 SIM locked buiten Europa

(Onderwerp aangemaakt op: 19-06-2017 05:50 PM)
7672 Weergaven
mgc8
Apprentice
Opties

Hallo,

Een paar weken geleden kocht ik een Galaxy S8 als een verjaardagscadeau voor mijn vader die in een ander land woont. Ik zorgde ervoor dat ik een Nederlandse SIM erin legde en het meer dan 5 minuten gebruikt -- zoals gespecificeerd in de instructies voor de "unlock". Ik heb al ongeveer 20 minuten zowel uitgaande als inkomende gesprekken binnen Vodafone NL gedaan, evenals datagebruik. Toen stuurde ik de telefoon naar mijn vader. Het werkte goed, maar toen hij zijn SIM instelde, vroeg het om een ​​"Network PIN". Hij dacht dat het zijn SIM PIN was, en heeft het een paar keer ingevoerd, maar dat werkte niet. Dan is het volledig geblokeerd en nu vraagt ​​het om een ​​"Network PUK" -code, anders werkt het helemaal niet. Het lokale Samsung-kantoor kunde niet helpen. Kunt u alstublieft adviseren hoe we dit snel kunnen oplossen?

Dank u,

Met vriendelijke groet,

Mihnea

Spring naar oplossing
51 Antwoorden
karlgustav76
First Poster
Opties
Goedemiddag ik heb een Samsung s8 en ik wilde buitenlandse simkaart gebruiken en hij werkt niet , en het is simlock vrij, enige idee hoe dat kom
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @karlgustav76,

Goed dat je contact opneemt!

Onze toestellen hebben een regiolock, waardoor je enkel met een Europese simkaart het toestel kan gebruiken. Om deze lock op te heffen kan je 10 minuten naar een Nederlands/Belgisch telefoonnummer bellen met een Nederlandse/Vlaamse simkaart. Indien je toestel dual sim heeft, zal je dit moeten doen met de simkaart in beide simkaartsloten. Werkt dit niet, dan kan ik de unlock codes voor je aanvragen. 

Kun je mij hierover een privebericht sturen?

rsz-846676
0 Likes