Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S8 locked simkaart - geen regiolock?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2019 02:49 PM)
250 Weergaven
Luuk4
First Poster
Opties

Hallo,

 

Afgelopen najaar heb ik mijn Samsung Galaxy S8 los gekocht bij de MediaMarkt. Ik las dat je 5+ minuten in NL moet bellen om de regiolock te ontgrendelen, wat zeker is gebeurd omdat ik de telefoon al een aantal maanden in mijn bezit heb.

 

Nu ben ik op dit moment in Israel en ervaar ik problemen met het gebruik van een lokale simkaart. De telefoon geeft de melding "Ontgrendelings-PIN SIM-netwerk", waarna ik kan klikken op "Ontgrendelen" en een code in moet voeren. Na eerder contact met Samsung werd aangegegeven dat dit probleem niet lag bij Samsung, maar de lokale provider.

 

Daarop heb ik contact opgenomen met de lokale provider, maar deze verwees mij terug naar Samsung. De simkaart wordt niet geleverd met een vergrendeling en na een korte test bleek deze ook gewoon te werken in de telefoon van iemand anders.

 

Hebben jullie advies wat ik kan doen om dit te verhelpen? Alvast bedankt.

 

Luuk

0 Likes
4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Luuk4

 

Kun je een screenshot sturen van de foutmelding die je te zien krijgt?

rsz-846676
0 Likes
Luuk4
First Poster
Opties

Ha Bruce,

 

Bedankt voor je reactie. Hierbij de screenshot.

 

Groet, Luuk53355787_2416893234990089_2031698888842280960_n.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je mij via een privebericht jouw contactgegevens doorgeven? Ook heb ik het IMEI- en serienummer + een kopie van de aankoopbon. Dan kan ik een unlock code voor je aanvragen. Hier gaan normaliter ongeveer twee weken overheen.

rsz-846676
0 Likes
Luuk4
First Poster
Opties
Ha Bruce,
Dank - ik heb een berichtje gestuurd.
Luuk
0 Likes