Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A8(2018) simlock vrij issue?

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2018 04:20 PM)
352 Weergaven
FloepFloep
Apprentice
Opties

Goedemiddag,

Ik heb een week geleden een nieuwe a8 gekocht. De instructie was 5 minuten bellen en daarna zou de sim lock eraf zijn. Ik heb minstens een half uur gebeld. Nu ben ik echter in het buitenland en geeft mijn telefoon 'network locked simcard' problemen met andere sim. Kunnen jullie de codes regelen om deze te unlocken? Ik lees dat anderen hier ook vaak problemen  mee hebben? Werkt dit wel zoals geadverteerd?

Met vriendelijke groeten,

Niels 

Edit: ik zit helaas al in het buitenland en in een regio waar facebook/Twitter niet te gebruiken is dus regulier service opties zijn geen mogelijkheid. Dit forum is de enige helaas.

0 Likes
4 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi! Dat is inderdaad omslachtig. Mogelijk ligt het aan de provider die je in Nederland gebruikt. Welke sim/provider maakte je gebruik van? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
FloepFloep
Apprentice
Opties

Hoi! Ik gebruik Vodafone sim only in Nederland. Die zit in sim slot 1. Het maakt helaas niet uit welk sim slot ik de buitenlandse sim doe.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je ook met beide simslots gebeld? Heb je de sim nog? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
FloepFloep
Apprentice
Opties

Mijn NL simkaart in sim2 en me even laten bellen heeft het probleem opgelost. Bedankt voor de hulp! Het is misschien handig dit te vermelden voor dualsim phones op de verpakking.

Maakt mijn vakantie een stuk makkelijker dit, thanks!

0 Likes