Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe samsung vraagt (nog niet ingevoerd) wachtwoord dus locked...

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2018 03:22 PM)
8340 Weergaven
Miss-V
Student
Opties

Heb sinds 10 dagen een nieuwe samsung met vingerscan.

Het wachtwoord instellen heb ik op keuze "later invoeren" ingesteld.

Vanmorgen werd ik wakker en mobiel vraagt wachtwoord; "uw telefoon is opnieuw gestart en moeten worden ontgrendeld met uw wachtwoord"  U kunt uw vingerafdrukken gebruiken als u de telefoon de volgende keer ontgrendelt...

Echter tel is nieuw en heb dus geen wachtwoord. Ik kan dus niet naar "mijn instellingen" voor een reset of iets dergelijks. Heel graag jullie hulp, ik ben echt radeloos..

Ik kan niet bellen /appen en ben nu onbereikbaar (geen vaste mobiel)

Samsung J7 2017

Alvast super bedankt! 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Miss-V,

Het is niet mogelijk om een vingerafdruk in te stellen zonder een wachtwoord of andere vorm van vergrendeling te hebben ingesteld. Ergens in het proces heb je dus een wachtwoord moeten invoeren. Mogelijk dacht je dat het het wachtwoord van een van je accounts was, bijvoorbeeld het Samsung- of Google-account, omdat je al in de flow zat van het instellen van je telefoon.

Anders kun je, mits je telefoon verbonden is met het internet en je al een Samsung account hebt ingesteld op je telefoon, je telefoon ontgrendelen via deze link: https://findmymobile.samsung.com

Als dat geen optie is, dan kun je een harde reset uitvoeren om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Voer in dat geval de instructies van een soft reset op deze pagina uit, en schakel zodra het scherm zwart wordt over naar de instructies voor een hard reset op dezelfde pagina: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Toestel-vastgelopen-Zo-kun-je-hem-resetten-of-.... Hier heb je wel wat vlugge vingers voor nodig, het lukt mij vaak ook niet gelijk de eerste keer.

Succes!

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Miss-V,

Het is niet mogelijk om een vingerafdruk in te stellen zonder een wachtwoord of andere vorm van vergrendeling te hebben ingesteld. Ergens in het proces heb je dus een wachtwoord moeten invoeren. Mogelijk dacht je dat het het wachtwoord van een van je accounts was, bijvoorbeeld het Samsung- of Google-account, omdat je al in de flow zat van het instellen van je telefoon.

Anders kun je, mits je telefoon verbonden is met het internet en je al een Samsung account hebt ingesteld op je telefoon, je telefoon ontgrendelen via deze link: https://findmymobile.samsung.com

Als dat geen optie is, dan kun je een harde reset uitvoeren om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Voer in dat geval de instructies van een soft reset op deze pagina uit, en schakel zodra het scherm zwart wordt over naar de instructies voor een hard reset op dezelfde pagina: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Toestel-vastgelopen-Zo-kun-je-hem-resetten-of-.... Hier heb je wel wat vlugge vingers voor nodig, het lukt mij vaak ook niet gelijk de eerste keer.

Succes!

kevin-sig
0 Likes
Miss-V
Student
Opties

Superlief, dank voor je snelle reply! 💕🙋🏻

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Heel graag gedaan! Hopelijk heb je er ook iets aan :winking-face:

kevin-sig
LoesClephas
First Poster
Opties

Bij mij werd het veroorzaakt doordat mijn werk strengere richtlijnen heeft bepaald t.a.v. het ontgrendelen van een telefoon. Ik werd inderdaad (via Outlook geloof ik?) gevraagd om een wachtwoord in te voeren, maar dat was alweer enkele dagen geleden en bovendien moeten wij elke 2 maanden ons wachtwoord wijzigen. Dit bleek dus uiteindelijk het juiste wachtwoord te zijn! 

BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost, Loes! 👍

rsz-846676
0 Likes
Members_CzTD3hp
First Poster
Opties

Zelfde probleem, maar zorgt deze oplossig ervoor dat mijn data niet wordt gewist. Er staan namelijk veel foto's van de vakantie op die blijkbaar nergens zijn gebachupt.  Dat is me niet helemaalduidelijk. Met een hard reset ben ik die normaal toch kwijt?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_CzTD3hp,

Bedankt voor jouw bericht, ik hoop je verder te kunnen helpen. Bij een harde reset wordt wel al jouw gegevens gewist. Om wat voor toestel gaat het?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Members_CzTD3hp,

Heb je hier nog onze hulp bij nodig? Zo ja, laat dan vooral eventjes een berichtje achter. Wij helpen je dan graag verder.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes