Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Software update s6, batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2018 12:05 AM)
1222 Weergaven
Assie-1971
Student
Opties

Voor de samsung S6is er een nieuwe software up date alleen zorgt deze ervoor dat de batterij nu wel erg snel leeg is. Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt

440 Antwoorden
Rone
Pioneer
Opties

@Nick

3G bij Youfone (KPN)

0 Likes
vlosje
First Poster
Opties

Abonnement bij Simyo

0 Likes
Marijke54
First Poster
Opties

Vodafone via Hollandsnieuwe.

Overigens de oktober update (waarna de problemen zijn ontstaan) geinstalleerd tijdens verblijf in de US ( Californië)

0 Likes
SubTer
Pioneer
Opties

Kruidvat (kpn)

0 Likes
riccointruder
Apprentice
Opties

KPN 2016 Basis abonnement

0 Likes
Sielies
First Poster
Opties

@Nick / Mods,

Prepaid van Simyo.

0 Likes
ChiropteraMHz
First Poster
Opties

Telfort (KPN)

Ik begin de moed een beetje op te geven nu inmiddels de S9 ook uitkomt en de S6 nog minder aandacht zal krijgen.

Desalnietemin ben ik blij dat het draadje nog loopt en jullie Mods nog proberen de oplossing te vinden. Ik vrees alleen dat ze buiten de landsgrenzen niets meer voor ons zullen betekenen.

0 Likes
hveen28
Explorer
Opties

@ChiropteraMHzschreef:

Telfort (KPN)

Ik begin de moed een beetje op te geven nu inmiddels de S9 ook uitkomt en de S6 nog minder aandacht zal krijgen.

Desalnietemin ben ik blij dat het draadje nog loopt en jullie Mods nog proberen de oplossing te vinden. Ik vrees alleen dat ze buiten de landsgrenzen niets meer voor ons zullen betekenen.

Meen eens. Als het niet opgelost wordt is dit mijn laatste Samsung.

0 Likes
emielvisser
Pathfinder
Opties

Wel heel apart dat de J5 2016 ook zomaar ineens na updates ook met "automatisch 2G/3G/4G  stand"  de batterij leeg trekt.

https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Accu-J5-2016-snel-leeg-na-update/td-p/421189/j...

0 Likes
ChiropteraMHz
First Poster
Opties

Als ik even meedenk in het patroon van de Mods, wijzen wij allen naar het KPN netwerk. Op het lijntje dat @emielvisser aanhaald over de J5 2016 wordt verwezen naar een wijziging bij Telfort in het systeem? Wellicht dat dit op heel het KPN netwerk van toepassing is?

@Mods, jullie hebben ook op de J5 2016 gereageerd. Dezelfde problemen, dus de moeite waard om te linken aan dit lijntje... 

...plus mogelijke andere lijntjes die bij jullie bekend zijn?!

Is het een idee dat jullie eens bij KPN op de koffie te gaan? Wie weet...

0 Likes