Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung account

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2017 04:13 PM)
293 Weergaven
YvanVW
Pioneer
Opties

Hallo ,

Ik heb een account gemaakt destijds op de gsm van mijn vrouw (A3), ikzelf had toen nog geen Samsung toestel. Nu heb ik een S8 en alles wordt gesynchroniseerd op 'mijn' account, dus ook de foto's die mijn vrouw met haar toestel maakt. Ik wil nu dat mijn vrouw op haar toestel een ' eigen'  account heeft en ik de mijne kan behouden op mijn nieuw toestel. Hoe maak ik dat zonder dat mijn vrouw haar opgeslagen materiaal verliest ? En ook ik natuurlijk ? Of moet ik op beide toestellen de account wissen en gewoon twee nieuwe maken ? Maar wat dan met de foto's van mijn vrouw ? ...Bedankt voor info .

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Hi Yvan, goeie vraag! Je kunt eerst in de galerij even kijken waar de foto's van jouw vrouw zijn opgeslagen. Je ziet bij de foto namelijk een klein icoon staan, dit is een wolkje, SD kaartje of een mobieltje. Indien het iets anders dan 't wolkje is kun je gerust het account verwijderen; de foto's blijven dan gewoon staan. 

 

Als het wél het wolkje is adviseer ik je de foto's te verplaatsen naar de SD kaart of het toestel. Dit kun je doen door de foto's ingedrukt te houden, rechtsboven op de stippen te drukken en dan de opslaglocatie aan te passen. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Hi Yvan, goeie vraag! Je kunt eerst in de galerij even kijken waar de foto's van jouw vrouw zijn opgeslagen. Je ziet bij de foto namelijk een klein icoon staan, dit is een wolkje, SD kaartje of een mobieltje. Indien het iets anders dan 't wolkje is kun je gerust het account verwijderen; de foto's blijven dan gewoon staan. 

 

Als het wél het wolkje is adviseer ik je de foto's te verplaatsen naar de SD kaart of het toestel. Dit kun je doen door de foto's ingedrukt te houden, rechtsboven op de stippen te drukken en dan de opslaglocatie aan te passen. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes