Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon (samsung a53) die willekeurig uitvalt na update one ui 6.0

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2023 04:20 PM)
1154 Weergaven
diono
Student
Opties
Hello, after the latest update, one UI 6.0 my samsung a53 keeps turning off by itself like 3/4 times a day, and then getting in some kind of startup bootloop going on and off again for like 5 to 15 minutes, turning on and off by itself.

I have tried to whipe the cache in safe mode and i tried a factory reset through the phone itself when i was able to put the phone on normally. but nothing is working and the phone randomly crashes, turns off and then does what i described above. The phone is also only like 1 year old. Any suggestions on how to solve this?

Otherwise maybe i just have to send it to them to fix it or something. I hope i can just fix it myself because it seems like a software problem only occured after the latest update.
9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @diono ,

Thank you for your message. Have you tried to Reboot using the Recovery Mode? To boot into Recovery mode, you must press the Volume Up + Volume Down + Power Button on your mobile for 7-10 Seconds to boot into recovery mode.

With kind regards,

Ajay

Community Manager
0 Likes
diono
Student
Opties
I have tried everything but a couple of days later the device would not even turn on anymore. So now ive send it back for repair. Thanks anyway
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Thank you for your reaction diono,

I hope the issue will be fixed for you soon. Can you keep me informed? 

With kind regards,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ram1974
Student
Opties
Hallo ik heb precies hetzelfde na de update loopt mijn toestel de A53 steeds vast en start die weer vanzelf op bij mij om het uur ! Mijn toestel had dat voor de update nooit! Doet het altijd!

Ik ben blij dat er nog iemand is die dat heeft en waarschijnlijk veel meer mensen die dit toestel gebruik!

Boot in recovery mode !
Dus in herstelmodus opnieuw opstarten zou die weer moeten werken?
Ik ga het vanavond uitproberen kijken of die het gaat doen!

Groetjes Marc
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ram1974,

Bedankt voor jouw bericht. Is het gelukt?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ram1974
Student
Opties
Hallo @Ajay-A de recovery mode heb ik meerdere malen gedaan blijft hetzelfde ik heb nu zelfs 4x achter elkaar een Freeze en een herstart en tussendoor start die niet normaal meer moet ik de recovery mode toepassen.
Het toestel is na de update gewoon niet meer bruikbaar en ik heb het nog niet eens een jaar!
Ik gebruik het voor mijn werk en ben nu genoodzaakt om nu een ander te kopen!
Ik ga nu nooit meer een update uitvoeren zonder eerst te informeren of die goed uitpakt of niet!
Heb er echt last van gehad zit nu voor nood met een Samsung A8 Tablet te werken en bellen!

Ik hoop dat Samsung deze Bug kan fixen al mijn gegevens zitten er nog op , ik had nog geen back-up gemaakt!
Kan het ook niet overzetten hij valt steeds uit.

Groetjes Marc.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Ram1974,

Een reparatie lijkt toch de uitkomst te bieden, hierbij wordt de software er nieuw opgezet en dan ben je wel dus al jouw gegevens kwijt. Dit is toch wel de enige manier. Je kan wellicht proberen een back-up te maken voordat het weer uit zichzelf opnieuw opstart. Zie de link hieronder voor het aanmelden voor een reparatie.

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_qVrAWoA
First Poster
Opties

Reparatie laten doen door samsung nog geen nog in gebruik terug van het zelfde 😵

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_qVrAWoA,

Bedankt voor jouw bericht. Bedoel je dat de reparatie niet heeft gewerkt? Wanneer het inderdaad niet heeft gewerkt, raden we aan naar een van onze Service centers te gaan om het toestel te laten flashen. Zie onderstaande link voor de locaties en het aanmelden. 

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes