Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pre-order New Galaxy Tab S4

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2018 01:44 PM)
776 Weergaven
Anton22
First Poster
Opties

In de preorder voor de Galaxy Tab S4 staat dat je een hoes en toetsenbord erbij krijgt, geldig tot 23 augustus.

Bij levering blijkt dat alleen de tablet S4 wordt geleverd en niet de hoes met toetsenbord.

Iemand dezelfde ervaring?

Zelf heb ik telefonisch contact gehad met Samsung. Daar wordt gesteld dat het tablet aangemeld dient te worden. Dat is gebeurd. Maar geen Hoes + toetsenbord geleverd.

Iemand met dezelfde ervaring andere actie ondernomen?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@kaatje765 het nieuwe bestand is geupload en ik zie dat deze nu inderdaad gecorrigeerd is. Je kunt binnenkort dus een bevestiging verwachten hiervan. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
kaatje765
First Poster
Opties

Goedemorgen Tim,

 

Dank je wel voor je goede hulp 👍👍

Ik wacht dan nu ff de bevestiging af.

 

Groet

Karin Offermans

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Graag gedaan hoor! Ik hoop dat jij je cadeau alsnog snel ontvangt :face-with-tears-of-joy:

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
KWSNOEK
First Poster
Opties

Goedemiddag,

 

Ikzelf ben ook al vanaf 24 augustus bezig om de bewijsstukken aan te leveren.

 

Twee keer een melding gekregen dat het pre-order bewijs ontbreekt.

Ik heb een mail van samsung gekregen op 06-08-2018 waar een factuur als bijlage zit, deze geupload

Hier staat ook de besteldatum van 03-08-2018 in, dus volgens mij is dit een bewijslast voor de pre-order 

 

Wilt u even nazien wat de status is op dit moment

NL180803-15578041

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@KWSNOEK Ik zou graag willen uitzoeken hoe het ziet. Op basis van het nummer dat je gegeven hebt, kan ik niks terugvinden. Heb je het registratienummer voor mij?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Rautek1966
Apprentice
Opties

@KWSNOEK  schreef:

Goedemiddag,

 

Ikzelf ben ook al vanaf 24 augustus bezig om de bewijsstukken aan te leveren.

 

Twee keer een melding gekregen dat het pre-order bewijs ontbreekt.

Ik heb een mail van samsung gekregen op 06-08-2018 waar een factuur als bijlage zit, deze geupload

Hier staat ook de besteldatum van 03-08-2018 in, dus volgens mij is dit een bewijslast voor de pre-order 

 

Wilt u even nazien wat de status is op dit moment

NL180803-15578041


Ik heb precies hetzelf mee gemaakt.... Terwijl ik 100 procent alles goed had ingediend, heb ik twee keer alles weer opnieuw moeten insturen en was er schijnbaar iets fout met mijn afleveradres (dat is al tijden hetzelfde en het is met al mijn pre-order cadeaus nog nooit fout gegaan.)

En vandaag krijg ik als kers op de taart bericht dat de covers voorlopig niet leverbaar zijn.... :thinking-face:
Op de site van Megeko wel trouwens (daar hebben ze er 254 op voorraad....

Ik heb 24 augustus alles ingestuurd en zou nu pas na 26 november!!!!! mijn cover krijgen..... DRIE maanden na dato.... 

:shocked-face-with-exploding-head:

 

0 Likes
Ldb1
Student
Opties

Vandaag ook bericht gehad dat de levering van het keybord later wordt week 48 ..

Alles ingestuurd 27 augustus .

Gaat lekker daar , wordt je niet vrolijk van .

Rautek1966
Apprentice
Opties
Op zijn zachtst gezegd krijg ik het gevoel dat Samsung met deze keyboards een probleempje heeft... Die verkopen ze liever eerst los voordat ze ze gaan uitdelen... Dus wij zullen wel op de 2de batch mogen wachten... Mooie beloning voor al die trouwe Samsung klanten die als eerste pre orderen.....
gerdneirynck
First Poster
Opties

Beste heb een s4 aangekocht bij krefel op 28 september en volledig betaald maar moest besteld worden en heb hem mogen ontvangen op 3 oktober  en dan pas m'n factuur gekregen en nu blijkt dat ik niet voldeed aan de actie die liep tot eind september , ik kan er toch niet aan doen dat het toestel moest besteld worden vind dit echt triest 

0 Likes
gerdneirynck
First Poster
Opties
Best heb ook het zelfde probleem met de aankoop van m'n s4 heb hem aangekocht bij krefel op 28 september en was niet voorradig en moest besteld worden heb hem in ontvangst mogen nemen op 3 oktober en dan pas m'n factuur gekregen en mijn bestelbon met volledige betaling op 28 september niet terug gekregen en nu geen bewijs en probeer nu nog via krefel een duplicaat te verkrijgen om deze nog intedienen en als nog een cover te mogen in ontvangst nemen , hopende op een goede afloop
0 Likes