Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Originele oplaad kabel s8 laadt langzaam

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2018 05:14 PM)
563 Weergaven
Marnixbos
Journeyman
Opties

Hallo,

 

Ik heb mijn samsung galaxy s8 nu 5 weken en als ik mijn telefoon nu wil opladen geeft hij een melding langzaam opladen aan waarbij wordt gezegd dat ik mijn oplader die ik bij de telefoon heb gekregen moet gebruiken terwijl ik dat ook doe. Ik heb het met een andere oplaad kabel geprobeerd en daarbij krijg ik de melding niet. Ik heb ookal de plug in van de oplaadkabel gecontroleerd en ik zie geen stoffigheid of iets dergelijks. Wat kan ik hiernu aan doen? En een pobleem met de oplader valt niet binnen de garantie als ik het goed heb.

 

Groet Marnix

0 Likes
140 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hoe stuur ik een privébericht? <- Zo moet het lukken! 

rsz-846676
0 Likes
scrypto
Apprentice
Opties
Hoi Bruce ik heb een priveberichtje gestuurd met alle gegevens. Bedankt vast voor jouw hulp
0 Likes
Mier1985
First Poster
Opties

ik heb inmiddels ook een pb gestuurd een uur geleden maar totaal nog geen reactie hierop....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mier1985,

 

ik wil je wijzen op een van onze huisregels;

  • Blijf openbaar. Stel je vraag in het openbaar op de community, d.w.z. in een (nieuw) topic zodat het voor iedereen inzichtelijk is. Hiermee zorg je dat je vraag door iedereen gelezen kan worden en je zo veel mogelijk support krijgt. Stel je vraag niet in een privebericht naar het communityteam, tenzij door ons aangegeven. 

Heb je dit al eens geprobeerd?

rsz-846676
0 Likes
Mier1985
First Poster
Opties

Hoi, @bruceH

 

Ik had al op dit topic gereageerd een aantal dagen geleden dat ik ook dit probleem heb alleen kreeg ik geen reactie. Omdat ik zag dat iemand die later op dit topic reageerde de melding kreeg stuur het in een pb dus vandaar dat ik dat ook heb gedaan.

 

Grt Mier

0 Likes
samnl
Student
Opties

Hallo ik heb je het privébericht met de gevraagde gegevens gestuurd. Kunt u alstublieft controleren en reageren om te bevestigen?

0 Likes
Rt4
Student
Opties

Hoi, 

Ik heb op dit moment ook hetzelfde probleem, mijn orginele lader laad langzaam op word ook vermeld. 

 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Eerst even dit proberen : https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/How-to-Hoe-onderhoud-ik-mijn-oplader-en-oplaad...

En anders even een privebericht met daarin: adres- en contactgegevens, ook heb ik het serie- en IMEI-nummer nodig en de aankoopdatum. (Toets bij Telefoon in: *#06#)
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Rt4
Student
Opties

En toen werkte de kabel zonder er iets aan te hebben gedaan, ik zal opletten op de kabel en je tips gebruiken nog bedankt voor alles

Mvg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Haha top geen dank!!

Stars-Moderator-signature-800x200-2