Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

noodherstelcode kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 14-08-2017 02:09 AM)
8418 Weergaven
erikw23
First Poster
Opties

mn telefoon zit helemaal vast en moet m herstellen via nood herstel maar heb de code niet meer die op de andere computer staat, kun je deze ergens op vragen

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Admasis,

Volgens mij is er geen manier om op een andere wijze alsnog aan de herstelcode te komen. Alleen een servicepunt kan nog een reflash doen van de Android. Je kunt eventueel kan nog een hard reset proberen, maar als hij middenin de update is gestopt is de kans niet heel groot dat dat lukt.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @erikw23,

welkom op de Community!

Om welk toestel gaat het precies, en ik neem aan dat je dit met Smart Switch of Kies hebt geprobeerd? 

rsz-846676
0 Likes
erikw23
First Poster
Opties

Galaxy s7 edge, idd via smart switch maar je moet een herstel code van een andere computer hebben wil 't werken en die ben ik kwijt 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @erikw23,

kun je Smart Switch volledig deinstalleren en opnieuw downloaden via onze website. Dan zou je een nieuwe code moeten krijgen. 

rsz-846676
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is het nog gelukt? @erikw23

rsz-846676
0 Likes
Admasis
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Geen herstelcode meer na een computercrash. Het verwijderen van Smart Switch en opnieuw installeren levert ook geen herstelcode op.

Ik wil een noodherstel doen omdat de S7 edge tijdens een update is vastgelopen in ODIN mode en nu aangeeft "Downloading" Do not turn off target.

De S7 edge wordt niet door windows herkent dus nu wil ik kijken of een noodherstel de oplossing is. Heb dan alleen wel een code nodig. Wie weet hoe ik dit moet doen???

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Admasis,

Volgens mij is er geen manier om op een andere wijze alsnog aan de herstelcode te komen. Alleen een servicepunt kan nog een reflash doen van de Android. Je kunt eventueel kan nog een hard reset proberen, maar als hij middenin de update is gestopt is de kans niet heel groot dat dat lukt.

rsz-846676
0 Likes