op 14-08-2017 02:09 AM
mn telefoon zit helemaal vast en moet m herstellen via nood herstel maar heb de code niet meer die op de andere computer staat, kun je deze ergens op vragen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-12-2017 02:59 PM
Hi @Admasis,
Volgens mij is er geen manier om op een andere wijze alsnog aan de herstelcode te komen. Alleen een servicepunt kan nog een reflash doen van de Android. Je kunt eventueel kan nog een hard reset proberen, maar als hij middenin de update is gestopt is de kans niet heel groot dat dat lukt.
op 15-08-2017 04:01 PM
Hi @erikw23,
welkom op de Community!
Om welk toestel gaat het precies, en ik neem aan dat je dit met Smart Switch of Kies hebt geprobeerd?
op 17-08-2017 12:51 AM
Galaxy s7 edge, idd via smart switch maar je moet een herstel code van een andere computer hebben wil 't werken en die ben ik kwijt
op 17-08-2017 06:56 PM
op 23-08-2017 11:43 AM
Is het nog gelukt? @erikw23
op 09-12-2017 11:57 AM
Ik heb hetzelfde probleem. Geen herstelcode meer na een computercrash. Het verwijderen van Smart Switch en opnieuw installeren levert ook geen herstelcode op.
Ik wil een noodherstel doen omdat de S7 edge tijdens een update is vastgelopen in ODIN mode en nu aangeeft "Downloading" Do not turn off target.
De S7 edge wordt niet door windows herkent dus nu wil ik kijken of een noodherstel de oplossing is. Heb dan alleen wel een code nodig. Wie weet hoe ik dit moet doen???
op 12-12-2017 02:59 PM
Hi @Admasis,
Volgens mij is er geen manier om op een andere wijze alsnog aan de herstelcode te komen. Alleen een servicepunt kan nog een reflash doen van de Android. Je kunt eventueel kan nog een hard reset proberen, maar als hij middenin de update is gestopt is de kans niet heel groot dat dat lukt.