Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Originele oplaad kabel s8 laadt langzaam

(Onderwerp aangemaakt op: 14-08-2017 11:39 AM)
29262 Weergaven
Marnixbos
Journeyman
Opties

Hallo,

 

Ik heb mijn samsung galaxy s8 nu 5 weken en als ik mijn telefoon nu wil opladen geeft hij een melding langzaam opladen aan waarbij wordt gezegd dat ik mijn oplader die ik bij de telefoon heb gekregen moet gebruiken terwijl ik dat ook doe. Ik heb het met een andere oplaad kabel geprobeerd en daarbij krijg ik de melding niet. Ik heb ookal de plug in van de oplaadkabel gecontroleerd en ik zie geen stoffigheid of iets dergelijks. Wat kan ik hiernu aan doen? En een pobleem met de oplader valt niet binnen de garantie als ik het goed heb.

 

Groet Marnix

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Marnix, 

 

Je hebt volgens mij goed een probleem met de laadkabel gediagnosticeerd.

 

Je kunt eenmalig een nieuwe oplader aanvragen via de klantenservice van Samsung. Dat valt gewoon onder de garantie en dan krijg je gratis een nieuwe lader thuisgestuurd. Als je een Messenger account hebt is het vaak het makkelijkst om via Messenger contact op te nemen met de klantenservice vanwege het doorgeven van persoonsgegevens. Anders kan ik deze thread doorsturen naar de klantenservice voor je en dan kan het via privéberichten worden geregeld.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Marnixbos, inderdaad zouals KevinW aangeeft, kan ik eenmalig een nieuwe oplader voor je aanvragen. Kun je mij dan wel jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serie- en IMEI-nummer en de aankoopdatum sturen? Je mag daarvoor een privébericht naar mij sturen. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

140 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Marnix, 

 

Je hebt volgens mij goed een probleem met de laadkabel gediagnosticeerd.

 

Je kunt eenmalig een nieuwe oplader aanvragen via de klantenservice van Samsung. Dat valt gewoon onder de garantie en dan krijg je gratis een nieuwe lader thuisgestuurd. Als je een Messenger account hebt is het vaak het makkelijkst om via Messenger contact op te nemen met de klantenservice vanwege het doorgeven van persoonsgegevens. Anders kan ik deze thread doorsturen naar de klantenservice voor je en dan kan het via privéberichten worden geregeld.


kevin-sig
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Marnixbos, inderdaad zouals KevinW aangeeft, kan ik eenmalig een nieuwe oplader voor je aanvragen. Kun je mij dan wel jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serie- en IMEI-nummer en de aankoopdatum sturen? Je mag daarvoor een privébericht naar mij sturen. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Marnixbos
Journeyman
Opties

Nog bedankt voor de reactie, ik heb het ondertussen al met een andere medewerker via messenger opgelost.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah, dat is fijn om te lezen! 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
mbroeders
First Poster
Opties

Ik heb zo'n zelfde klacht. Wilde vanochtend mijn oplader gebruiken en staat ineens 'langzaam'laden. Als ik het kabeltje wissel van mijn oude toestel doet hij het wel. Is er dan iets met het kabeltje? Ik heb hem nog niet zo lang namelijk. 

 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het is een mogelijk dat dit met de oplader te maken heeft. Zou je, zoals Tim ook vroeg, de bovenstaande gegevens privé naar mij kunnen sturen? Je kunt een bericht privé sturen door op mijn naam te drukken en op 'bericht sturen' te drukken. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
TMJA1987
First Poster
Opties

Hallo, ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Wie kan me helpen via PB?

 

0 Likes
NadiaVerhoeven
First Poster
Opties

Hallo

 

Ook ik ondervind hinder met mijn originele Samsung lader. Enkele dagen terug kon ik nog snelladen, momenteel krijg ik de melding 'langzaam opladen'.  Mijn vriendin haar kabel werkt wel gewoon..  Is er een moderator aanwezig bij wie ik dit probleem kan voorleggen??? 

0 Likes
sjefi
First Poster
Opties

Hi Tim,

 

Ik heb hetzelfde probleem met mijn adapters, van mijn S8  en S8 +.

 

Het is erg vervelend omdat ik hier beslist niet mee uit de voeten kan. Ik kom elke keer weer in de problemen omdat mijn accu niet snel genoeg laadt.

 

Kan je voor mij ook nieuwe opladers aanvragen zodat deze toegestuurd kunnen worden naar mij?

 

Ik hoor graag van je,

 

Mvg 

 

Sjef,

0 Likes